Pages

Tuesday, September 27, 2011

troli cintaku



Salam kawan-kawan...

ni kisah benar yg berlaku baru2 ni..




V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V



erydcat: (lam hati) sajer cari alasan nak tgk bobby, xde makna nyer bobby tau kamu jenguk dia


ni la hobi baru memet..
sbb bila suh jalan sendiri
asyik tergolek2 selepas 2 3 kaki melangkah..
pemalas...gendut!!

moral: klu anak2 bulus anda mls nak jalan...xlarat plak nak dukung..bwk jela lam troli ni...senang sket hehehe :D

14 comments:

Rosmawati Yusof said...

Ha.. ha..ha.. tersedak aunti Kim, Memet oh Memet...tak pasal2 abie dia tolak kete sorong..

ery D cat said...

kak kim: yer kak..ni la dia...mls nak jalan..adeh!dh mcm auntie sorong sayur je dr pasar..tgk tu siap beralas..kalau xberalas..nampak mcm muntut dia cakit kat jaring2 tu...terpaksala kak..dh anak nak mcm tu..layan kan je..hehehe ni tau dek abg madan kena gelak je ery..ceh!

meowwmania said...

ahahahhaha...sabo jelah si memet nih :D

Mama Tatami said...

hahaha..cute tol met dlm troli tu..

ItaJeff said...

hi bie & memet...salam kenal dr anty ita..jomlah singgah kat rumah anty ita, leh kenal2 ngan anak2 anty...dorg ramai tau...ada 14 ekor sumer hhehe tp dorg sumer comot & ganas..tp comot2 & ganas2pun dlm hati dorg ade taman tau..nnt singgah ek...heheh

ery D cat said...

MM: tu la kn byk bersbr ngn dia nih...otak dia tu berpusing je nak bg alasan..

Mama Tatami: tu la met...ske tu bila kt angkat kuar dia leh jeling2 lg kat troli...

ita jeff: salam kak...nak pngl anty sy cam xbiasa plak...hehehe...wah ramai tu...mesti meriah...sy yg 5 dh fening kn buli..hihihi...xpe yg comot2 dan ganas tu la permata hati kan...ti sy jenguk2...tima kasih sudi jenguk dan folo blog sy yg xseberapa ni...

* HeeBum * said...

hehehe nak kena beli satu la cmni.. budak2 kt rumah tu pun berpotensi mnjd mls sebegini rupa..

ery D cat said...

heebum: hahaha ni ery beli sbb ery nak angkut pasir2 diorg dr lam kete...xlarat nak bwk byk2...pastu ery tgk si memet suke suki je trs masuk lam tu xmo kuar bila di sorong...naik syok plak dia...hehehehe..kalau heebum leh la spray kaler pink troli tu hehehehe...

GtHans said...

ehehe..alaa..Dinda tu gumuk jer walau rajin jenjalan..;p

ery D cat said...

gthans: dinda len hikhik..sama rata mam ngn jejalan hihihihi...:)

Monkey Boy said...

haha..comey gler ! :) psnie ltak la plak dlm troli supermarket rmi2..hehe

ery D cat said...

MK: xsmpat nak bwk lari troli supermarket hehehe....

m4rilyn said...

Memet o Memet.canggih idea awak

ery D cat said...

m4rilyn: memet gendut yg byk hal tu..:D

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert