Pages

Tuesday, March 20, 2012

Hantu Nenen (Part 5)



 Salam kwn2 meow
(='v'=)



erydcat: kesian chin tu ni...xpasal2 dpt 'keharuman' dr buboo...dh 2bln lebih umur...masih lg nak nenen...abg buboo pun satu, ske sakat adik2..


11 comments:

Naz said...

Buboo jahat..buli budak kecik..

GtHans said...

ahaha..tak senonoh betul..ngikut pangai Bie dia laa tu..ahaha ;p

hud aikara said...

hehehe..sian diorang nak nenen..tapi sume gambar betul2 menjadi..macam betul2 diorang cakap pasal nenen...

m4rilyn said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

tachi n poncho said...

wakakakakak......!!! xpe..lenhari chintu balas plak ye

Shaz Alina said...

alololo... ciannyeeee... kan dah kena se das!! ahaks!!

UniMeOw said...

buboo!!nk kena tibai neyh!

ermmm cian baby,,nk susu..:'(

anis said...

adoyai..babab muntut buboo...noty betoi.. abg kna la jaga adik taw...ekeke

ery D cat said...

naz: gtulah buboo..noty

tatak: mn de...bie dia baik taw..hikhik

HA: hehee tp mmg btl setiap mlm diorg akan dtg kat abg2 auntie dan uncle diorg nak nenen...cm diorg je yg tak bg hehe

marie: HIHIHI

TNP: tgh usaha nak membls la tu...

shaz: asyik nen je..haa kenalah kan..:P

unimeow: hihi tian tp xbesar...ngada...

ery D cat said...

anis: abg ni xleh diharap..dia kenakan je..:)

nurulsulzali said...

ape ku mau kata??? IDEA HEBATLAH ERY!

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert