Pages

Tuesday, September 13, 2011

rezeki anak2



Salam kawan2..

kelmarin ada seorg member kasi 'duit ghaye' kat anak2 ery...rezeki depa la...bukanlah berbentuk wang tetapi makanan dan pasir la...hehe...semua suke...tersenyum riang...stok makin bertmbah..:D

kepada kawan ery yg dipanggil achik or achikey...atau mopi yg satu tu...terima kasih banyak2 yer...semoga murah rezeki korang sekeluarga...

masa memet kecik2 dulu klu g holiday achik pnh jaga memet...tp skang memet derhaka dgn dia..hahaha bukan derhaka aper...klu achik mai umah...si memet tu asyik nak bercekau je...siap attack dr bwh meja..paham2 la memet tu jns bergurau kasar...geget dan cakar bukan main2..tp betul2 berdarah punya...xpela..mgkin ada lah tu memet x puas hati..hihihihi...

dgn ini

  chemot & memet

buboo

tamtam

uning
  
dan aku

mengucapkan terima kasih banyak2 kat achik sekeluarga....:D


erydcat:
bila kt berbuat baik kat org lain..
org lain akan berbuat baik pd kita...

7 comments:

=*_*=Phat Cat with Phat Lady said...

bestnyer dpt duit raya.... hehehe ;)

ery D cat said...

PCPL: hihihi yela kan...rezeki tu...ske semua..:D

nurulsulzali said...

best2! ery, kucing yg berkeliaran kt rumah tu ade tuan x? jntn @ betina?

ery D cat said...

si bobby tu ader tuan tu la hr tu adik dh dtg dr kg nak amek tp tuan dia xde kat umah..ery ingat nak mintak bebaik..nurul pun dh berkenan ke...errr berbelah bahagi plak ery rs...adeh~~~jantan..tgk mcm lom dikasikan lagi..

GtHans said...

alhamdulillah..:)

meowwmania said...

alhamdulillah rezeki anak-anak..

eh comel lah gmbr kamu hehe

ery D cat said...

gthans: :D
MM: hihihihi :P

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert