Pages

Monday, September 19, 2011

katik,yatim dan bobby

Salam kawan-kawan...

hari ni pepagi dah ujan..tejuk..hehehe...kenalah berlari keluar nak g gerai depan opis tuh...pinjam payung auntie cleaner...hehehe...kaler pink :D, aku disambut oleh si katik...cite si katik pnh aku bt dulu....

ni katik ngah tido...selesanyer dia....berteduh dr ujan nih

mgu lepas ada yg ternampak kucing kn langgar kat tepi jalan tu kaler putih gak...aku dh ingatkan dia dah...sbb dh lm xnmpak...tp alhamdulillah bukan dia...panjang umur dia lg...mgkin yg itu kucing lain...RIP yer...

yatim dan katik pas mam biskut aku bg sebelum lik keje...setia menunggu :D

ni cite si yatim plak..mgu lps juge, aku lom naik ke opis g, minum dulu kat bwh, kwn opis aku bgtau si yatim masuk opis cari aku...hehehehe kelakar plak bila dia mengiaw kat member aku tu...member aku suh turun, dia xpikir lain dah, mesti cari aku la kucing tu...tgk bilik opis aku tutup...dia leh plak tegur org len...agaknyer dia tnya aku mn kot...hehehe...kat tangga aku jmpa yatim...suh turun...dgr kata...trs je turun...xsusah pun kan ngn meow ni..xperlu la kita tendang2 dia suh turun..xperlu halau ngn kayu ke hape..klu kt cakap bebaik..dia akan dgr..lbh2 lg kt dh bg dia mam...mesti dia dgr cakap...manusia je yg xmo pikir benda mcm tu...nak halau je guna kaki...aih..nak je aku tndang balik sapa2 yg sepak2 kucing ni...apa plak korang rs...best x kena tendang...:D

ni ada video bobby dan memet..leh la korang layan...
bobby nak berkwn tp takut..memet cool je nanya sapa nama kat bobby hehe (agaknyer la kan)
video
sila tgikan volume anda untuk dgr depa ni bercakap...:D



erydcat:
tomei2 semua....

5 comments:

GtHans said...

mmg pun kan..rasa nak tendang jer sesaper yg tendang kucen tu kan..

m4rilyn said...

alolo mulianya hati Memet

ery D cat said...

gthans: tu la..ish...
m4rilyn: memet mmg baik tp garang...haha

nurulsulzali said...

kakak tgh tido, terus bangun bile dgr suara boboy...then tdo balik

ery D cat said...

nurul: hehhe ye ke...dah berkenan la tu yer kakak..haha

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert