Pages

Monday, September 5, 2011

kenapa mereka???


salam..

terkejut bila baca entri kwn2 blogger ery disini..
terlalu kejam manusia2 nih...kenapa?
krn duit sgp berlaku kejam terhadap mereka?

Bayangkanlah perasaan tuan2 kucing ini semua...ery pun sedih bila tgk keadaan mereka..paling byk2 yg btl2 menyentuh hati bila gambar si ibu dan anak mati berdakapan...
kpd kwn2 blogger yg terlibat...ery ucapkan takziah...yg dpt diselamatkan semoga mereka cpt sembuh...berat mata memandang berat lg bahu memikul...

 mmg jahanam!!!!!






terima kasih pd sukarelawan2 yg terlibat dalam menyelamatkan haiwan2 ini...

 

6 comments:

Rosmawati Yusof said...

Semuga PETKNODE tak guna tu mdpt balasan plg setimbal !! geram, sakit hati..sayu, pilu...

ery D cat said...

tu la kak kim...sedih..hr ni bukak blog terbaca kat blog kwn2...paling sedih bila tgk ibu dan anak mati berdakapan..

m4rilyn said...

sedih tengok gambar ibu n anak tu....

ya Allah semoga hukuman dunia bertambah adil terutama kepada pendera haiwan ciptaan Mu...amin

* HeeBum * said...

sedih sngt sangat sangat sangt :(((

Chika said...

rasa2 nya ramai org trauma dengan kejadian ni. kucing2 tu lagi la... sedih yang teramat...:(

ery D cat said...

m4rilyn: btl tu semoga dpt hukuman setimpal...xlama pun kat dunia kejap je dpt balasan balik..tgk la...

heebum: mmg sedih kan...xdpt bygkan tuan2 mereka bagaimanalah...

chika: mmg trauma...baik tgl kat umah dr hntar kat mn2...trauma tu...

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert