Pages

Wednesday, February 29, 2012

si chinta chemotku...:)



Salam kwn2 meow
(='v'=)


si chinta ni mmg iras2 chemot ms kecik tp kaler je lain..perangai sm je...yg paling btl2 sama dia ske tgk ery dr jauh smpai senget2 kepala..mcm chemot kecik2 dulu, yelah..kt manusia pun ada yg seiras..inikan pula meow2 kan..

ery pun ada pengalaman bertemu org yg seiras ery ms ery darjah 2..ms tu sekolah ada pertandingan sukan..budak tu dr sekolah lain tp dia masuk lumba lari dan bertanding disekolah ery...kwn2 semua ingat ery ms tu...pastu kwn2 bgtau...ada kembar ko kat padang..ery g tgk...mmg la seiras...hihihi...mcm xcaye rasa2 cam tgk cermin je...

korang plak mcmana pnh xjmpa yg seiras ngn sp2...mcm seiras korang ke..seiras meow2 ke..seiras ex ke hihihihi...kongsilah sedikit pengalaman tu...:D

drama futsal 'santau merajuk'


salam kwn2 meow
(='v'=)

sabtu lepas ery ke rumah tatak sbb dgr2 katanya potek2 beransur sembuh...lukanya dh kering...alhamdulillah..sj lah ziarah2 dan jmpa dinda ery yg sgt2 pandai men futsal...tp hr tu bebudak shomey ni rupa2nya dh bersekongkol..hihihihihi (gelak versi ecah kena rasuk~~)

mcm biasa nenek jerung asyik nak berbisnes je...asal tgk ery tnya nak pakai padang x? 'RM' je ko ingat yer jerung...patutla nama ko jerung..hihihi

tetiba..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

erydcat:
teringat budak botak
kwn ecah lam cite santau merasuk tu..
ngah main gelongsor kat umah tatak..hahaha

Monday, February 27, 2012

Hantu Nenen (Part 2)

 
salam kwn2 meow
(='v'=)


erydcat: yg lain dok sibuk2 selamatkan nenen..hanya memet je yg tayunk2 bebudak kecik ni..tabik spring la kat met...penyayang...muka je garang...ngn bebudak kalah..manja2 je terus cair..hampeh!

Sunday, February 26, 2012

Hantu Nenen (part 1)


Salam kwn2 meow
(='v'=)

bila malam menjelma..drama2 inilah yg slu ditonton oleh ery...:p




erydcat:
kesian bebudak C ni..
kedekut betul la mereka2 ni..:P

Friday, February 24, 2012

CHAM-CHAM, CHUM-CHUM, CHINTA & CHIN 2


Salam kwn2 meow
(='v'=)

rasa2 korang tau x apa kebendanya ngn tajuk entri aku kali ni...mcm nama gula2 pun aderkan..hikhik..tp sebenarnyer mereka ialah 4 ekor anak tucin yg kazen aku jmpa kat tmpat kejenyer hari isnin baru2 ni...amatlah terkejutnya beliau krn nampak bangkai tikus separuh badan je...adakah? apakah? siapakah? yg bg makan tikus itoooo atau mereka berempat yg tangkap sendiri? ish3x...makanan xberkhasiat...

jd kebetulan ada seekor tu sgt2 lemah...tgk badan xde plak luka2...tp diam je...badan xpanas, berbaring je...urm..mgkin cacing kot...kazen mintak tolong bwk g vet...jd ery pun bawa dulu yg sakit terbaring tu je..pastu suh kazen bwk lik semua letak kat umah ery...yg lain cergas hnya dia yg lebih kaler oyen tu yg sakit...kata doc mereka2 ni berumur dlm 2 bulan...yg lain xsmpat nak belek...tp yg sakit ni betina...ms tulis kad tu teringat tetiba nak letak nama CHIN 2...dan yg lain2 pun ery panggil bermula dgn huruf C...smpena nama CHEMOT...:D

bwk g vet beli skali ubt cacing untuk 3 ekor adik beradik si CHIN 2 (betina) ni...nama panggilan Ah Chin lorrrr...mata sepet cam amoi...hehehe...xpe foster dulu...:)

ms ni otw g vet..lemah je..krn pakai kotak limau untuk Chinese New Year knlah letak nama ala2 amoi..:P
owh! xlarat~~~cpt ler smpai vet...

doc pun dh bg ubat cacing kat chin 2 ni...kesian dia lemah je...xtaulah knp..demam xde...
balik tu dia nak melekap je ngn adik beradik yg lain...kenalkan mereka...


 yg lain aku xbelek lg jantina...tp main letak je nama...pas mam ubat cacing keesokan hrnyer xpyh cakaplah ekk..brpa byk cacing yg gemok2 kuar dr muntot2 beliau2 nih...adehla...penternak yg berjaya rupanya...yelah makan ntah hape2..bangkai tikus pun ader kat sebelah..bau pun bau kencing tikus beliau2 ni..ceh! ucuk acam...:P

tp chin 2 dh nmpak perubahan cuma dia xde selera makan kena paksa la suapkan..kesian..suara semua halus2...dan paling best dgr kata...apa2pun tolong mereka dulu baru lah pikir nak carikan tuan baru kemudian...skang ni byk plak jmpa babies2 kucing kan...urm...

ngah tertinjau2 berada dimana ni...dan byk plak pokcik2 misai yg besar2...
dah puas bermain2..nantok pula~

kat bwh ni video si cham-cham nantok...:D

video

lena titon yer...penat main2 td...tp korang perasan x? si chinta ni seiras chemot ms kecik...

kan??? hehe ske!
v
v
v
v
v
v


erydcat:
senyummmm...
 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert