Pages

Thursday, September 8, 2011

kisah semalam

salam kawan-kawan...

cerita ni kisah semalam...meow yg berlegar2 dan menumpang kasih kat ery tu dtg lg pepagi..tian dia mgkin bermalam pun kat luar kot...cedih~~~...

merayau2..mengeow2 sana sini..ery plak nak kuar g keje dia masuk dah 1 umah ery berlari2an, bukan aper...ti tgl lam umah kita tunggang terbalik plak...bukan berkira kalau ader org xpela kan...urm...ngapela tuan bobby bt gni kan...kete tuan dia ada...ada umah la tu..tian bobby semakin kurus tau...cedih lagi~~~
bobby, jgn risau..insyallah ader yg sudi memberi kamu kasih syg dan perhatian...kamu cantik..cumel...tian..argh!!!!benci btl la keadaan mcm ni...sayu semua ader...grrrr...geram plak aku, dh cakap tp di biar2kan lg...ingat nak jmpa tuan dia nak mintak bebaik...nak amek bela kat kg la..adik pun nak..ok la tu..

hish!!!mgu ni mgu kesedihan bg aku...chemot yg ilang 2 jam pn aku rs nak pengsan dan rebah disana sini...aih...xmo jaga jgn la seksa dia kan...amarah btl la...

uning: tian diorg bie..
erydcat: tu la uning...abie sayu je mgu ni..
uning: jgn sayu2 abie..ktorg sntiasa disini ngn abie...
erydcat: yerrr..bie tau...korang2 jgn noty2 tau, tgk tu bobby baru je sorang2 dh dibiar2kan..korang 5 ni pun abie cb selagi terdaya...dh tu kdg2 derhaka ngn abie kan...
uning: bukan derhaka abie..ktorg bergurau je ngn abie tu..tau abie syg ktorg..hihikhik...
erydcat: argh!!alasan...
memet:kan bie..memet rs selesa tido kat cni...tp bobby..tian badan dia kotor sgt..ntah bila last mandi tu..mcmana la dia tido tu

erydcat: met mmg selesa smpai abie kena tido betul2 tepi bucu katil...semua kwsn ats tilam tu memet nak bolot kan..tgk sajer je panjang2 kan badan...dengki ngn abie

memet: alaaa abie..memet ni kena ada ruang luas sket..memet kan terlebih lemak...kdg2 lemak ni yg meminta lebih.

erydcat: ni lg 1, byk betul alasan2 yg xberapa nak konkrit dia tu..tepi la sket abie pun nak baring juge..ish...

memet: aper cite plak kwn kat tmpat keje abie tu..

erydcat: ha lupa plak nak cite kat semua..ada meow baru...sbnryer dia ni ntah dtg tetiba je...sorang2 je nama dia abie bagi yatim...dia hr tu pas raya siap peluk kaki abie mintak manja..korang jgn jeles..hihi

memet: xyah jeles la ngn abie...bt aper..

erydcat: ceh!
ni la yatim...dia dh mesra ngn semua org klu dulu takot2...tmpat keje dh mcm umah dia..tgkat2 ats pun dia naik..opis hr tu pun ms aku nak lik dia duk tgu depan pintu aih...kwnsn dia dah ni..hihi..yatim ni jantan..ni ngah teman aku mam la ni..semua dh tau dh kat tmpat keje ni meow2 kat cni sapa punya...xpasal2 asal selisih je ngn aku..
'eh kucing kau ngh tgu kau kat kete tu'..
'kucing kau ngah ngeow2 lapa..g la bg mam'
kucing yg putih..kucing yg belang..kucing katik...semua la...semua senyum je bila  

nampak aku turun nak b1st ke lunch ke, meow2 ni ikut berkejaran..xpela...bila kt terlebih kasih sayang xsalah untuk berkongsi kasih..eh..hikhikhik...silap...berkongsi rezeki..:P


erydcat:
yg noty tu la 
yg paling disayang..:D

10 comments:

Chika said...

ala abie, memet kene la space banyak skit sbb bdan membulat... hehehe

ery, bila dh selalu bg makan dorang akan cam pastu org2 sekeliling pun cam. mcm tu la dulu ms Tami/betty dok kat offc. semua ckp tu kucing chika. hati berbunga2 pulak tu bila dtg ofc tgk dia setia menunggu. tp skrg dia dh lebih selesa kat rumah.

Alhamdulillah kalau bobby tu nak dihantar ke kampung. cantik je tp syg tuannya dh tak sayang dia. mesti dia sedih dan rasa terbuang kan. semoga Allah murahkan rezeki ery sekeluarga dan anak2 bulus kat rmah tu... Amin ~mode:terharu

ery D cat said...

chika: memet mmg sntiasa membulat jer...debab..hehe

ye la kan..seronot bila smpai opis ada yg tgu dan nak lik pun ader yg tgu...ngah makan pun ader yg teman...

tu lah adik kata mau...dr dibiar2kan dek tuan apa lah slhnyer ery amek untuk kebajikan si bobby kan..tu yg cantik..yg xberapa nak cantik tu xtau lah nasib dia ngn tuan dia kan..ntahlah nak bela tu biarlah bela btl2..mrh la...

tima kasih, mudah2an rezeki anak2 bulus kat umah tu...

meowwmania said...

faham perasaan ery, sbb si Putih tu pon senasib dgn Bobby tu ada tuan tp macam tak bertuan susah kita nak menggayakannya haihh..

Rosmawati Yusof said...

Amboi, kan main sembang dgn abie dia, yer... hari tu sib baik tak pengsan abie diaaa.....

* HeeBum * said...

betol la Meow Mania.. kt sini pun ada mslh yg sama.. sadis la.. aigoo.. nak bela meow tp bela main2 susah la... bila kita jaga extra skit.. mula la kate nk amik meow die.. ish.x phm la

eh.. tmpt smbg ye ery.. hehehe..
beshnye bobby ada org yg nk syg die.. dah la cntik...geram nengoknye...

ery D cat said...

MM: urm btl tu...kdg2 pelik ada stgh org ni dia bela krn org bg ke..sbb dh ada kat umah ke atau pun mula2 suka pastu dh xske sbb dh pndai bising atau nakal..biasalah bdk2 mcm tu..nama pun kucing...

kak kim: yg smbang ngn sy ni bukan si chemot yg bikin ery nak fengsan tu...hihi itu uning anak dia ngn memet suami si chemot hehe

heebum: a'ah jgk ti dia kata kt nak culik..ish3x...bobby tu bising sbb nak manja itu je cb la tuan dia manjakan dia..tang2 tu jgk meow2 ni eksen n kerek ngn kite..hihihi

family of fur said...

cian bobby tu.. lawa n comel kot bobby tu.. apela tuan die tu... nk kene sekeh ni..hehe.. pangai tuan bobby lebay kurang cm jiran fof la.. adoi.. cian tau.. just dpt bagi makan jela kat dorg ni..

ery D cat said...

cite sal bobby ni..dh lm x nmpak dia..tuan nyer pun kejap ada kejap xde..bukan apa takut dah di buang dimana2..klu dia bg kwn dia ke sapa ke yg jaga ok jgk...cedih gak xdpt nak selamatkan nyer huhuuhhu.....

nurulsulzali said...

ery, kucing oren tu jntn ke betina? kite berkenan la ery..huhu

ery D cat said...

nurul: kucing tu jantan..cute sgt...soft je..jambu hihihi...tp ery tgk dia lom dikasi kan lg...lom matang g tu..

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert