Pages

Monday, May 28, 2012

...tium tu apa?.....




Salam kwn2 meow
(=^v^=)

 
 hehehe suka layan NINI...garang je xleh nak tium...nak mengeget je...
layan video yer..dia nak tium kita balik...habis kamera pun jd mangsa keadaan..

video


erydcat:
mereka semua
hepy2...:D


Thursday, May 24, 2012

jejak kasih...



Salam kwn2 meow
(='v'=)

berita gembira! berita gembira!...semalam...mmg dh tau anak2 uteh hanya 3 ekor je ery bwk lik..terasa nak lik awal ptg semalam..awal tak awal kul 7 la...ternampak kaki2 kecil kat tepi kete...mendelah yg gelap je tu...owh! rupanya anak uteh yg ilang tu...yeay!!! jmpa akhirnya..mesti dia bau kot...hihihi....puaslah seharian mencari xjmpa last2 dia sndiri duk tepi kete...trs amek letak lam kete...mata tu xpyh cakap..tertutup rapat...dh la kat cni byk kete lalu lalang dgn laju sekali..

smpai umah..letak sekali ngn yg lain..wah...tetiba tium2 tinge...geget gurau2..kira kalau bt dialog tu..mcm..'mn ko pegi hah? ktorg windu lah' gtu la lebih kurang..hihi....pastu dh letak ubat mata...bg minum susu..pelahap ya amat...mmg lapar...nmpak sgt mak dia xmenyusukan dia...pastu nantok...terlentok2...agaknya susah nak tido semalaman...xtaulah siang tu dia duk kat ne...ntah2 ada yg letak kat kete aku kot...mn kt tau..aku xtau nak pgl apa cm terpikir kan nama NANO...ikut ske je..hihi..

(gmbar ni diambil pagi td...mlm td kesian tgk lena tido..xmo kacau...)

pepagi ni haaa...si muffin ngan si ari segar bugar...hepy agaknya dh jmpa si nano..si nini nantok lg..:P
ni la NANO....mata ok sket je...yg len mmg ok dah...:) nano pun mcm pisat2 je kn bgn kul 5.30 pg..hahaha..:P
cute kan si muffin ni...mcm acham je corak mulot dia..kaler dia ery tgk mcm banana muffin kat kenny rogers yg ery ske hihihihi..:P
hihihi semua nak ajak bermain2 lagi..:)



erydcat:
alhamdulillah mereka cergas2 wlupun mata
masih letak ubat lg...hepy dpt jmpa si NANO yg ilang mlm kelmarin...
syukur..Tuhan permudahkan segalanya...

selamat datang ke teratak buruk hamba...


Salam kawan2 meow
(='v'=)

errrrr...semalam..operasi gelap telah dilakukan....hahahaha...:P..aku kata gelap sbb tangga belakang tmpat anak uteh tu aku jmpa bila malam mmg gelap gulita...ada torchlight comel...lampunya spt tidak mampu nak suluh apa2...hihi kejap padam kejap nyala...aih..seriau plak dh la kwsn belakang nun jauh disana...paham2lah...kat cni 'banyak warga2 halus' hihihi....

ti nak di cekau si meow kecik tercekau sibulu kasar pula...adeh~~~agak serem...:P panggil pak guard...aku mintak tolong dia suluh2 la...tetapi ada berita yg xmengembirakan..bg aku la..kan ada 4 ekor semalam..kata kwn ada 5 dia pnh nmpak yg kaler putih..tp aku jmpa 4...ptg tu pun sm masih ada 4...cm sekor tu nak ikut aku...alahai..baru je kul 3.30ptg...lom ms nak amek balik lg...msh terpikir2...bila malam dh lik umah...yakin bt keputusan ni...sbb tu dtg balik tp seekor yg sibuk2 nak ikut aku tu..dah xde...xtau g mana...susah hati...hanya 3 je aku bawak balik..kalau aku nmpk nanti aku bawak balik juge....td nmpak mak mereka..dia ngah lepak bersama pakwe sp lg kalau x si katik...best punya bercanda ditepi jalan raya..geram nyerssss...tp cakap kat dia mn anak kamu yg sekor tu? aih dia xsusah hati..aku plak lebih2...

mlm td aku ngn putri bt operasi tu, bwk balik dh siap2 beli ubat sakit mata, susu dan botol chuchu..hikhik..kesian...dh lap2 mata ngn air suam...pastu tetiba mereka dh leh nampak muka aku...terus sembur2..ceh...lom apa2 dh DERHAKA ni...ish3x...tp xpe comel...paham mereka liar..lgpun mak diorg pun ngn org len nak pegang xleh..ngn aku je dia nak...

tp aku tau mereka xsihat...minum susu sikit je...dh kenyang kot...pg td pun sm...pastu mereka ada bunyi mcm lam idung tu tersumbat...tp xselsema...pahamlah tido di luar kan..nanti nak bwk g vet..baru perasan 2 ekor kaler kelabu dan sekor kaler perang2...yg ilang tu pun kaler perang2 gak...tp xsempat aku nak bwk lik...moga2 dia ok diluar sn..

ni kat opis aku cari2 lagi smbil mak mereka ikut sekali..mn la tau kot2 dgr suara mak dia kuar..tp xde...aku doakan yg baik2 je..aku tgk mcm sekor jantan 2 ekor betina...tp kecik sgt..msh xnmpak..hehe...tp nama2 sudah dipilih..kenalkan...(jantina xpasti sgt..tp ni nama sementara..nanti dh pasti baru aku ganti :D)


...SELAMAT DATANG...


semua mata dh leh buka...asyik menyembur je...marah kat bie ekkkkk....alooolooolooo tomei..picit nak? nak? hehe

kenalkan...


ni je nama yg terpikir...tgklah ari tu...garang betul lah smpai telinga kebelakang...td bwk lik sbb xnmpak kot diam je...dh jelas semua nak mrh....derhaka...hahaha..

start mlm ni duk ngn bie sementara...ti bie sht2kan yer...tau korang tak sht...kesian bie tgk kamu...kat sn gelap dan bahaya...cni leh tido lena wlupun xempuk mana...yer...titon...undang2 pertama ialah...KENA TIUM BIE DULU...hihihihihi...

ARI adalah yg paling garang....tgk mengeraskan diri je...

sayu tgk bila mereka lena tido...muffin aka apin...xbyk kerenah...:)
yg risaunya bukan apa..dr bwk lik smpai skang xberbunyi2 meow..urm..lom belajar cakap g kot..ti dh pandai...pelat2 la cakap tu..

ni video mereka nak perkenalkan diri hahaha...
video
 
hehehe sj ngusik mereka...
semoga mereka akan bertmbah sihat...nanti ery akan carikan keluarga baru buat mereka...

erydcat:
sayu tgk mereka..dh jatuh cinta..:)

Tuesday, May 22, 2012

...patutkah aku biarkan saja...



Salam kwn2 meow
(='v'=)

semalam sebelum hujan turun dan kilat smbung menyambung...seorg rakan sekerja dtg ke opis...beritahu tentang anak-anak2 siputeh...

sgh aku xpnh jumpa anak2 dia...xtau dia sorok kat mana..tp dari cerita yg lepas2 puteh ni hnya pandai beranak dan pandai menyorok anak2 dia..cuma 1 je...anak2 dia selalu dia tinggal2kan...dan selalunya berakhir dgn kematian...lebih2 lg kalau anak2 dia dh buka mata..tp bg aku mereka kecil2 lg...dan phm2lah tmpat keje aku ni ada seorg 'MANUSIA' yg xsuka kucing...aku rs sesiapa yg follow blog aku tau lah siapa yg dimaksudkan sejak2 kes Yatimah lg...

pas minum aku g belakang tangga ni...jauh dibelakang..tertinjau2 aku...terbongkok2 mencari...


mula2 xperasan sbb mereka xberbunyi..tetiba aku ternampak...aku perhati betul2...nak aku buat endah tak endah...rsnya xsmpai hati...nak biarkan mereka...yer mereka ada ibu..tetpi mereka tidak terurus...


korang pun leh tau si puteh tu mcmana perangainya...anak2 sndiri pun x dijilat dan dibersihkan..semuanya sakit mata...yg ngah tido tu lansung xleh buka mata...


kwsn belakang ni selalu lori besar masuk nak ambil cebisan2 kertas yg tak pakai..mmg ngam2 parking kat depan tangga ni..aku risau..ngn mata xleh buka...itupun aku dh lap kan...

tetapi kata kawan tu ada sekor berwarna puteh spt ibunya..tp aku xjumpa2 pun...kemungkinan dah xde atau ada yg ambil..kalau ada yg ambil jaga bebaik..aku xkisah...harap2 dia dpt penuh kasih syg...cm skang ni aku berbelah bahagi...

aku cb bt xpeduli tapi aku xboleh...tetapi bila aku terpikir xmau kejadian sm berulang..xmau rs serba slh sbb ada yg nak buang...aku pikir byk kali nak bwk pulang....

tgklah wajah mereka satu2...patutkah aku biarkan saja?


erydcat:
tnya anak2..semua diam je
mcm paham...bg ke? kena bt keputusan bwk pulang
hari ni juga...






Monday, May 21, 2012

Bersyair bagai...


Definisi
Syair ialah jenis puisi melayu lama yang berangkap dan setiap rangkapnya mengandung 4 baris ayat yang kesemuanya membawa makna isi dan maksud.  Keempat-empat baris itu  pula berirama sama.
Syair sering membawa makna isi yang berhubung dengan kias ibarat. Sindiran , nasihat, pengajaran, agama dan juga berasakan sejarah atau dongeng. 

salam kwn2 meow
(='v'=)

di malam yg dingin tetiba terdgr suara mendayu2...
tiap2 malam mcm ni la met...ske la dia lepak lam tmpat tido acham..smpai acham duk luar cage tertido2 tgu dia kuar dr ctu...xpadan ngn besar...sibuk lah dengki ngan si acham tu...smpai tido ats lantai acham..sian...kemungkinan besar memet membalas dendam terhadap acham yg memasang perangkap yg menggunakan tali hari tu kot...aih ngn budak kecik pun xmo beralah...

erydcat:
mengada dh dpt tido
ngan bie ats tilam 
masih lg nak ganggu org lain..

Thursday, May 17, 2012

Cekonon-cekononnya...(Part 2)



Salam kwn2 meow
(='v'=)

semalam dh janji ngn memet nak siasat sp punya angkara...sgh la tak disangka2...

v
v
v
v
v
v
v
v
sila lihat video..bukti yg sgt2 nyata! geramnyerrrsss...

video

haaaa..tgkla...ada je akal panjang nyer...dh tu ditnya leh plak bt muka kesian nak manja2...adehla...jiwa kacau bie tau...ni kalau tersadung ni...haaa...sapa nak jaga korang? ish3x...



erydcat: 
jiwa kacau ngn anak2..
tp suka...sbb mereka pandai2...:D
pandai kenakan aku..huhuhuu~

Cekonon-cekononnya... (Part 1)



Salam kwn2 meow
(='v'=)

harap hari ni semua kenkwn sht2 belaka...
setiap hari xkira malam atau siang...selalu ada kemusykilan...kdg2 pelik juga...
yelah...asyik terpandang tali melintang kat bilik belakang ni...mari ikuti kisah ini...

dari sehari ke sehari..selalu xnampak siapa punya angkara...hanya alihkan je...tp esoknya mesti melintang balik..tu yg musykil...urm..xpe..nanti aku dan memet akan siasat...smpai hatilah bt gtu cekonon-cekononnya kalau aku ke memet ke lalu mesti tersadung dan jatuh...aih splah yg noty sgt ni kan...

 
bersambung.....:D
 
 
erydcat:
berbagai ragam anak2 ni

Tuesday, May 15, 2012

Selamat Hari Guru...



Salam kwn2 meow
(='v'=)


Murid: Selamat pagi Cikgu!!!

Cikgu: Selamat pagi..duduk semua..

Murid: Cikgu..cikgu...(smbil angkat tangan)

Cikgu: yer kamu..

Murid: hari ni cikgu pakai baju cantik..hiihi (satu kelas ketawa..ada terdgr suara2 kenkwn yg mengusik mengatakan aku nak markah penuh sbb tu puji cikgu hihihi)

Cikgu: ada2 je la kamu ni...dah..ambil buku teks buka mukasurat 83...

hehehe..teringat ms sekolah2 dulu...itu adalah ayat yg selalu aku bgtau kat cikgu aku...ikhlas...bukan sorang tetapi adalah ramai gak yg aku cakap mcm tu..yelah..mcm kita kan nak ada pujian dari guru..apatah lagi kalau guru2 kita...selain 'terima kasih cikgu..sbb ajar sy jd pandai'...diorg nak gak pujian yg agak len sket hihihihi...mgkin itu keseronokan kot bg cikgu2 tu...

ms sekolah2 dulu nakal gak la..ish3x...kalau lah cikgu aku terbaca ni ha..malu la aih...jgn dia komen plak...maafkan saya cikgu...pernah lah sekolah menengah asal ada budak gaduh2 sket ke...yg muncul..nama yg naik..nama aku...biasalah MAFIA kan..hahaha..aku xberbangga la...cm tipu lah xde bt hal kat sekolah ms kecik2 dulu kecuali dia benar2 budak baik..aku budak jahat..:P..alaaa kira noty lah...sampai guru disiplin tu dah xtau nak bt apa...asal pgl je yg terlibat siapa? aku..asal sp yg cuit murid lain? aku...hihihi (smbil tersengeh2 menaip ni haaa) sehinggakan dia keluarkan ayat ni...'cikgu sayang kat kamu sebenarnya tau...kenapa lah kamu ni nakal sgt..' hihihi..sbnryer nak perhatian kot ngeh3x...rotan adalah makanan ruji hohohoho...yelah noty kenalah rotan...padan muka aku..

bila dah besar2 sket...ada plak cikgu ni...dia guru sains aku...tak taulah knp leh akrab...dia pun guru yg baru2 kuar dr maktab la..baru je mulakan kerja disitu...xtaulah kot2 aku ni noty sgt...dia nak jd kakak angkat aku...eh...bangga giler ngn kwn2 cikgu tu nak aku jd adik angkat..hahaha...

kt sbg murid mesti lah bangga..kwn2 semua bengang je....punyalah baik ngn cikgu tu..smpai cikgu tu hantar2 surat kat rumah tau kalau dia g mana2..berceritalah...siap ada gmbar...pastu xlama pastu dia mendirikan rumahtangga jd dia tukar sekolah krn ikut suami dia kan...sejak hari tu dah x tau mana dh dia...tp dia lah satu2nya cikgu yg agak akrab ngn aku...bila depan2 murid len aku pgl cikgu la..tapi bila xde org dia suh pgl dia kakak...:)

walau dimana dia berada pun...dan kpd guru2 lain..termasuk teman2..dan famili yg bertugas sbg guru ni...saya ucapkan SELAMAT HARI GURU...bukan senang nak jd pendidik..mulia sungguh pekerjaan tu...

'terima kasih cikgu krn sabar mendidik saya...hihihi'

saya sayang 'cikgu' sayer..:P

nak share 1 gmbar...amek kat Mr google...ske sgt tgk jwpan tu..hehe (cikgu tu punnn..layan je la haha)




erydcat:
cikgu...hari ni cikgu nampak berseri2..hihi

buboo dan mili...:P



Salam kwn2 meow
(='v'=)

mlm pas lik keje...tgk buboo syokkk je titon..


alhamdulillah terima kasih teman2 yg bertnya tntang kesihatan buboo yang dulu pnh ery bt entri pasal dia mengensot dan xleh berjalan kaki belakangnya..bengkak dah ok selepas beberapa hari balik dr g vet..ery slu urut2 gak kaki dia..dan dia pun dh leh lari2 sket..tp dh xmcm dulu terlampau aktif...mgkin dh takut kot...dah sakit baru kurang dia lompat2...kalau tak..dialah hero...superman pun kalah...

skang ni dia lebih tgk adik2 dia melompat2...dan hobi dia kuat berangan tu semakin menjadi2...adehlaaaa....


erydcat:
terima kasih teman2..:)

Monday, May 14, 2012

..aku ada kete 2 3 bijik..tp pinjam sat kete ko..



Salam kwn2 meow
(='v'=)

hari ni nak share 1 cerita....amek yang positif...bukan bermakna aku bercerita ni nak mengeji ke hape...buka minda...kadang2 apa yg berlaku itu ada maksud tersurat...sbb bg aku..pandangan org berbeza2...kemungkinan 9 org pandang arah kanan..tapi hanya aku yg pandang belah kiri...

kemungkinan itu cara aku...org lain aku xtau...cerita ni kat tmpat keje, dgn rakan sekerja tp dia di bahagian lain...tajuk entri aku kali ni menggambarkan situasi yg agak sama ngn dialog aku ngn sipolan tu...

pd awalnya dia hanya ingin meminta tolong..ingat ya....meminta tolong...katanya GPS dia yg dipakai dalam keretanya telah terdelete sekian2 folder...aku bukanlah pakar..tetapi kemungkinan ada sebab kenapa dia bertanya pada aku...kemungkinan sbb dia tau aku tau atau sesaja nak bgtau dia ada gps....hihihi..sebab..isterinya juga bekerja sama kerjanya dgn aku bt skang ni (tp di syarikat lain)

apa yg aku nak share disini..sebelum bercerita panjang lebar..terus terang aku katakan..kalau korang2 nak mintak tolong dr sesiapa pun....TOLONG...jgn berlagak!...itu je...

aku xske menolak mentah2 kalau org meminta tolong ni..walaupun aku xberapa tahu selalunya aku akan bertnya kenapa dan mengapa dulu pd empunya diri..bukan bzbody tapi nak tau ujung pangkal...selalunya aku xske berjanji...aku akan kata boleh kalau betul2 aku xpert..dan xleh kalau betul2 xboleh dan aku xtau lansung...tetapi selalunya aku ske beri jawapan aku cuba...tetapi ditmpat keje dh tau dah..kalau aku cakap aku cuba maknanya boleh lah tu..hehehe..ngade kan..haha...sajer...xmo la tunjuk kita ni eksen seolah2 tau semua benda...kenalah pelan2...:D..ada benda leh lebih ada benda xleh...cari makan kan..:)

bila dia mintak tolong...aku mula bertnya...trs berhenti bt keje...dan tumpukan perhatian kat pertnyaan dia....

SIPOLAN: leh mintak tolong tak? GPS aku ada program dia terdelete lah...

AKU: terdelete? (kerut dahi..sbb xkan gadget gtu nak delete sndiri2 kan...kalau xde org delete) anak2 tekan ke?

SIPOLAN: eh xde...urmmm...(lama) terjatuh..biasalah kalau dh jatuh..GPS KAN TOUCH SCREEN (ayat eksen x ni? hihi) jd TERTEKAN...ibu jari ms nak amek tu tersentuh kat SCREEN...

AKU: owhhhh....(panjangggg owh aku...nak gelak pun ada...yelah..mintak tolong tp ayat mcm nak eksen jerrr...nak kaber la tu...xde maknanya GPS leh tertekan ms kt amek..tp xpe trskan lah yer cerita anda..mood aku dh berubah dh ni..)

SIPOLAN: lg 1 kan ada 2 memori card...leh x kalau ko tolong savekan dalam memori card yg lagi 1 tu...(smbil tunjuk memori card kat aku)

AKU: urm...aku xjanjilah....(wlupun dia ada eksen2 sket td....aku ada rs nak tulun sket la...apa yg aku tau..sbb benda2 ni bukan cam nak save lam tumbdrive ke lam cd ke...kn tgk2 dulu la..xpe kt cuba..nak tolong kan..tapi...) nanti aku tgk kan dulu...eh..tp xleh cepatlah kan..nak pakai cpt ke?

SIPOLAN: tu la...ingat nak cepat...kan lam kete aku tu...(dia pakai kete waja)

AKU: oo yeke...eh...xde GPS bt ms ni xpe lg kan...sementara ni ha...

SIPOLAN: ehhhh ni aku nak bgtau kat ko ni...ORG YG TAK PAKAI GPS NI XTAU...bukan tgk jln je...speedtrap ke...apa ke leh tau...haaa

AKU: (wahhhhhhhhh dh la nak mintak tolong...leh plak eksen2...g lah mintak tolong kat org yg pakai GPS...aku nak tgk dia reti ke nak selamatkan GPS ko tu...alahai mamat ni..xpernahnya nak kurang sket dr org len nak lebeeeeeyyyyyy jer...aduhai..ni org pun ada ke? ni yg aku dh nak tolong trs xjd tolong ni..yelah kete aku kan kete biasa2 mn de GPS....mahal tuuuuuu GPS....org kaya2 je yg ada hahahaha) yer??(smbil bt muka senget sket...) eh kalau dh xpert xpayah pakai GPS pun dh tau kat mana2 tmpat spdtrap ni...smbil gelak2...

SIPOLAN: (spt xbrpa suka...) lgpun senang sket kat highway kalau bwk laju bila dia dh KELIP2 bgtau depan ada haaa...kita slow lah...(nk bgtau dia ni pelumba kot...sbb berani bwk laju...tp aku xheran ponnnnnn)

AKU: hihihihi..(masih mampu gelak2 lagi la...)...kan highway 110...yg ko speed laju2 bwk anak bini tu kenapa? skang ni kena berhati2...GPS tu xmenjamin...

SIPOLAN: GPS aku ada dua (ada dua plak dahhhhh...nak lebih lg tu, len aku cakap len dia jwb) 1 tu yg lekat dh..ni yg leh tanggal2 tu...

AKU: (minta maaf lah...aku mmg xleh la tolong org yg berlagakkkk xhbs2 ni...) aku rasalah kan...lebih baik ko g tanya kedai yg ko beli tu...sbb lebih baik kotttt dia btkan...tp kena byr sket la..nak elok kan..

SIPOLAN: alaaaa tu la duit...kena byr (hahaha td eksen..time byr tau plak ko...kata ada DUA GPS..mampu la tu...hehe)

AKU: ala...g hntar je dulu ti ada duit amek la..tak pun tanya dulu brpa kena...aku mmg xleh la...sbb takut ti aku bt apa2..tetiba ko ON...ntah lari kemana file2 tu..(ceh..ceh..file leh lari lah hahahaha kalau aku tau sekalipun xmo lah tolong org yg eksen berlagak bagai ni..)

SIPOLAN: urmmmm...xpelah..ti aku g la tnya kedai...duit lg kan..(smbil keluar bilik opis aku..mcm memikirkan sesuatu...risau gamaknya xdpt tgk speedtrap spt yg diperkatakan tu hahahaha)

AKU: (selamatttttttttttttt)

aku rs korang2 pun dh leh agak kenapa pd mulanya aku mcm nk tolong tp last2 aku trs tolak...mamat berlagak ni kalau nak mintak tolong leh x jgn nak berlagak2 lagi...termasuklah aku....kalau aku nak mintak tolong sekalipun xkan sesekali aku nak berlagak2..sbb kita pun dh tau nak mintak tolong kan..apa slhnya kurangkan sket ego tu...org nak tolong jd xmo tolong...tp kat opis ni dia mmg terkenal ngn sifat lebeyyyyy nya tu...biarlah kan...:P

aku XDE pc kat rumah..tp aku kat tmpat keje, bekerja spt xdpt dipisahkan ngan pc opis ni....

aku XDE laptop...tp aku tau guna...

aku XDE tab..tau je guna...

aku XDE iphone/smsung galaxy atau seangkatannya...tp tau je nak pakai...wlupun hp aku masih hp yg cahaya kunin tu..hihihihi..mms pun xleh trima kahkahkah....

aku XDE kamera Nikon D90....tp aku tau guna, tau nak adjust2...wlupun pinjam hihihi...

aku XDE GPS...tp ko mintak tolong kat aku gakkkkkkkkkkkkkkkkkkk!

jgn perlekehkan org yg xbeli dan xada sesuatu gadget tu....tetapi korang tak tau...ntah2...bukak, pasang balik dan repair pun tau selain korang yg ada so..pd kwn2...jgn terlalu berbangga sgt la dgn apa yg kita ada...kalau kt rs pandai ada lebih ramai lagi yg pandai...betul?..kan lebih baik berkongsi ilmu...byk manfaatnya...

SEKIAN TERIMA KASIH...



erydcat:
eh..aku tak duk kat jepun..
tp org panggil aku PANDA...haaa...tomei tu...hikhikhik..:P

Friday, May 11, 2012

...'acham dah besar lah'...



Salam kwn2 meow
(='v'=)

lik keje hari tu..duk rht jap tetiba budak paling kecik kat umah tegur...


hehehe..dah besar remaja anak tecik aku ni rupanya...xsabar nak g cunat....tgk gaya dh mula miang2 ngusik2 si auntie chemotnya tu...auwww...hikhikhik...xpela....bg aku dia kecik lg sbb dia kecik dr yg lain hahaha...nanti2 yer..si chemot tu smpai merajuk2 duk lam bilik xkuar2 bila ada acham...tian my princess tu...:D



erydcat:
cpt sgh ms berlalu..tahun ni,
masuk tahun ke 10...:D...

sifu kungfu panda tu seiras chemot kan..hikhikhik..:P
 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert