Pages

Sunday, February 26, 2012

Hantu Nenen (part 1)


Salam kwn2 meow
(='v'=)

bila malam menjelma..drama2 inilah yg slu ditonton oleh ery...:p




erydcat:
kesian bebudak C ni..
kedekut betul la mereka2 ni..:P

24 comments:

Ms J said...

haha. hamboi chemot.. garangnyer dia...

ery D cat said...

msJ: hahaha kan chemot mmg camtu xpnhnyer nak mesra...

Rosmawati Yusof said...

Alah.... guramnyer.. bestkan ada bebudak kecik ni. Nakal dan bershaja jer mereka..

ery D cat said...

kak kim: ye la...noty sesgt mcm2 hal diorg bt..kdg2 lawak..:P penat keje ilang trs tgk diorg ni kacau budak2 besar kat umah nih

GtHans said...

ahaha..pi mintak kat panda! ekeke ;p

Mama Tatami said...

sian nyer...tak de pun yg sudi bg nenen:) comey nyer la sgt

*Vivilicious* said...

hahaha lawak...granag betol auntie tu eh..

Adif said...

entry nenen yang lucu sekali..ehehhehe....

ery D cat said...

gthans: amboi..spt kata uning..wlupun jambu tp x ada nenen yg ada susu..hahaha

MT: tulah...sayu tgk xde yg sudi..:P

V:auntie mngada tu kan..

adif: hehehe ske ekk..:)

Naz said...

haha..budak2 besar takut ngan budak2 kecik..

ery D cat said...

naz: kan..semua selamatkan nenen plak tu..fening ery tgk mlm2 gni..kesian pun ada..

m4rilyn said...

adehhh tak tahan si Chemot tu cakap nak cabul dia. hampeh tol

Zubeq Ance said...

hohohoho.........comelllllll giler

nurulsulzali said...

takot ar mokcik diva tuh...hahaha

ery D cat said...

marie: tu la tetiba nak kn cabul plak..mcmlah bebudak tu nak sgt...

ZA: cumel bebudak kecik tu minta2..

Nurul: mokcik diva ngada kan..garang kunun..

NoRHaNa CorNER said...

ery...kelakar nengok drama ni hehehe..apa pun siannyer chum2 n Chin2 nk nenen...

ery D cat said...

Hana: hehe kan...nak gelak ader bila semua lari2 dr bdk kecik kesian pun ada bdk2 kecik nak nenen...

* HeeBum and HaeBi * said...

takotnya nama hantu tuuuu.. -___-"

ery D cat said...

HH: hahahaha ery pun termimpi2 hikhikhik :P

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ said...

mintak nenen dgn Bie korang la...nenen Bie manyak susu...akakakakkaaka (larik)

ery D cat said...

mya: eh ko skodeng ekkk hahahaha tp aku tgk ko lg byk mya hehehehe :P

ash_mza said...

hihihi..ciannnnn dia.

Zubeq Ance said...

comel giler hantu nenen

ery D cat said...

hehehe kita pun xtakot tgk hantu ni kan hahahaha

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert