Pages

Friday, February 3, 2012

obses ngn tapak tanganku



salam kwn2 meow..
(='v'=)


hr ni nak cerita sal buboo...

buboo terlalu obses ngn tapak tgn ery..hanya dia je...adik2 dia uning dan tamtam xplak..ibunya si chemot pun tidak apatah lagi ayahandanya Memet yg 'cool' itu..:P

ery ske dgr dia bt bunyi mcm GARY spongebob..ngiouuw!!! dgn suara besar macho dia tu...itu tandanya dia ngah cari org...bila xde depan mata...dia nak tapak tgn ery!

apa je ery bt lam umah ada je dia kat mana2 tgh tgk ery..ish! buboo ni...hehe...dia ske besar2kan mata dia..tgk kita spt gmbr di ats...smpai lam bilik air pun dia tgu hehe...punyalah nak tangan...

buboo ske menyondol idungnyer kat tapak tgn ery...dh mcm anak kambing dah...kdg2 tu xlarat nak sorok tgn..sorok tgn bwh muntot dia sondol muntot plak hahaha...xdpt tgn dia sondol ketiak waktu ery baring...pastu fening hahahaha...padan muka!

yg best ery ske time lik keje..dia tgu ery smbil ikut berlari2 anak ke dlm bilik...naik ats tilam dia akan bt mcm video kat bwh ni..hari2 tau..ms lik keje...dh dpt dia blah la bt hal dia sndiri..


kalau xbg dia akan ikut kemana je ery g..sampai lam bilik air...nak mandi pun xleh...bila xbt dia pandai merajuk..dia akan menyandar kat dinding celah2 langsir pastu tertunduk2 smpai tertido...sedih plak tgk...bila berdiri dia sgp berdiri nak sondol idung dia kat tapak tgn ery...dah mcm woof2 dah...:)

pagi2 bgnkan ery pun sama dia sondol2, suh bgn la tu..kdg2 ske2 je dia panjat badan kita...kalau ringan xpe...tp best jg bila sakit2 belakang dia pijak2 hilang sket sengal2..:)

apa2pun buboo seekor abang meow yg sygkan adik2 dia...yg paling xleh trima bila bergusti ngn adik2 ke ngn mak dia ke buboo ske kasi muntot...lawakla buboo ni...xsenoeh betul!!!


erydcat:
ni lah memerang kesayangku..

7 comments:

m4rilyn said...

alololo manjenya abangggggggg

ery D cat said...

marie: kan..hehe..ngade...nak sondol je kejenya...

meowwmania said...

ihihihih...comel la Buboo nih!

nurulsulzali said...

sondol tangn xpe lg ery, kalau sondol muke aje kejenye? kite selalu kene, hari2..selagi lobang hidung nye xterjah lobang hidung kite, selagi tu dia kuat berusaha...sudah dpt pon, nk lg... asalkan sebut dgn mendayu2 GEEEEEEEEEEEEEEEEEMOT~~~, kompen lah kene

Chika said...

hehehehe manjanya dia... rasa mcm nak pinjamkan tangan je kat ery soh gosok dia. eeee gewam...

anis said...

sama la ngan cik puteh anis...tp dia bkn nyondoltgn je, memana je dia suka...nyondol2 smpaikan tetdo...ekeke...

MamaBetty said...

buboo..comel awak ni!!

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert