Pages

Wednesday, February 29, 2012

drama futsal 'santau merajuk'


salam kwn2 meow
(='v'=)

sabtu lepas ery ke rumah tatak sbb dgr2 katanya potek2 beransur sembuh...lukanya dh kering...alhamdulillah..sj lah ziarah2 dan jmpa dinda ery yg sgt2 pandai men futsal...tp hr tu bebudak shomey ni rupa2nya dh bersekongkol..hihihihihi (gelak versi ecah kena rasuk~~)

mcm biasa nenek jerung asyik nak berbisnes je...asal tgk ery tnya nak pakai padang x? 'RM' je ko ingat yer jerung...patutla nama ko jerung..hihihi

tetiba..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

erydcat:
teringat budak botak
kwn ecah lam cite santau merasuk tu..
ngah main gelongsor kat umah tatak..hahaha

12 comments:

m4rilyn said...

hahahaha mmg sungguh santau merajuk. padan muke Potek2

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ said...

muakakakakakakakakakakakakak....spichless...gelak je aku smpai kuar2 air mata...siot betol mak tok korang nih!

ery D cat said...

marie: kan...bangga dia ngn pemain import dia tu...

mya: hahaha..kt dgr apa kata nek tak nanti hihi

GtHans said...

ahaha..Ery mengong! ahaha

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ said...

mengong je katenye...itu saje kah tatak?? adeh!...ahahahah....

Chika said...

hahaha sampai jauh membawa diri tatak... nak panjat pokok ke?

ery D cat said...

gthans: hehe...tatak..belakang tatak ada kwn ecah..

chika: rs2nyer kalau ery lm lg hr tu ada gak kot dia pnjat xpun mgkin sbb dia nampak ulat bulu..trs kensel nak panjat..:P

Shaz Alina said...

ahaha... best la drama berbabak² neh! best tang tatak merajuk... sib bek x merasuk sang empunye ceritera ini... ekeke...

tachi n poncho said...

hakhakha...santau+potek2=santek

UniMeOw said...

muahahahaha santau merajuk..?lawak gilak~~

*Vivilicious* said...

haaaa merajuk? kecian potek1..import dr mane eh?

ery D cat said...

SA: sang empunya cerita ni pengarah je shaz xmerasuk..pelakon utama tu si tatak tu yg bestkan cerita hihi

TNP: santek hiiihi..ye tak ye jgk kan

UM: santau merajuk ery amek dr entri tatak ngn potek2..

V: dr ganu kot kaler itam putih tu

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert