Pages

Tuesday, May 15, 2012

Selamat Hari Guru...



Salam kwn2 meow
(='v'=)


Murid: Selamat pagi Cikgu!!!

Cikgu: Selamat pagi..duduk semua..

Murid: Cikgu..cikgu...(smbil angkat tangan)

Cikgu: yer kamu..

Murid: hari ni cikgu pakai baju cantik..hiihi (satu kelas ketawa..ada terdgr suara2 kenkwn yg mengusik mengatakan aku nak markah penuh sbb tu puji cikgu hihihi)

Cikgu: ada2 je la kamu ni...dah..ambil buku teks buka mukasurat 83...

hehehe..teringat ms sekolah2 dulu...itu adalah ayat yg selalu aku bgtau kat cikgu aku...ikhlas...bukan sorang tetapi adalah ramai gak yg aku cakap mcm tu..yelah..mcm kita kan nak ada pujian dari guru..apatah lagi kalau guru2 kita...selain 'terima kasih cikgu..sbb ajar sy jd pandai'...diorg nak gak pujian yg agak len sket hihihihi...mgkin itu keseronokan kot bg cikgu2 tu...

ms sekolah2 dulu nakal gak la..ish3x...kalau lah cikgu aku terbaca ni ha..malu la aih...jgn dia komen plak...maafkan saya cikgu...pernah lah sekolah menengah asal ada budak gaduh2 sket ke...yg muncul..nama yg naik..nama aku...biasalah MAFIA kan..hahaha..aku xberbangga la...cm tipu lah xde bt hal kat sekolah ms kecik2 dulu kecuali dia benar2 budak baik..aku budak jahat..:P..alaaa kira noty lah...sampai guru disiplin tu dah xtau nak bt apa...asal pgl je yg terlibat siapa? aku..asal sp yg cuit murid lain? aku...hihihi (smbil tersengeh2 menaip ni haaa) sehinggakan dia keluarkan ayat ni...'cikgu sayang kat kamu sebenarnya tau...kenapa lah kamu ni nakal sgt..' hihihi..sbnryer nak perhatian kot ngeh3x...rotan adalah makanan ruji hohohoho...yelah noty kenalah rotan...padan muka aku..

bila dah besar2 sket...ada plak cikgu ni...dia guru sains aku...tak taulah knp leh akrab...dia pun guru yg baru2 kuar dr maktab la..baru je mulakan kerja disitu...xtaulah kot2 aku ni noty sgt...dia nak jd kakak angkat aku...eh...bangga giler ngn kwn2 cikgu tu nak aku jd adik angkat..hahaha...

kt sbg murid mesti lah bangga..kwn2 semua bengang je....punyalah baik ngn cikgu tu..smpai cikgu tu hantar2 surat kat rumah tau kalau dia g mana2..berceritalah...siap ada gmbar...pastu xlama pastu dia mendirikan rumahtangga jd dia tukar sekolah krn ikut suami dia kan...sejak hari tu dah x tau mana dh dia...tp dia lah satu2nya cikgu yg agak akrab ngn aku...bila depan2 murid len aku pgl cikgu la..tapi bila xde org dia suh pgl dia kakak...:)

walau dimana dia berada pun...dan kpd guru2 lain..termasuk teman2..dan famili yg bertugas sbg guru ni...saya ucapkan SELAMAT HARI GURU...bukan senang nak jd pendidik..mulia sungguh pekerjaan tu...

'terima kasih cikgu krn sabar mendidik saya...hihihi'

saya sayang 'cikgu' sayer..:P

nak share 1 gmbar...amek kat Mr google...ske sgt tgk jwpan tu..hehe (cikgu tu punnn..layan je la haha)




erydcat:
cikgu...hari ni cikgu nampak berseri2..hihi

5 comments:

m4rilyn said...

ooo budak nakei ek?

aku budak baik..tak caya tanya Chika

GtHans said...

kita cayer cik meyi budak baek..ekeke
kita cayer eyi budak nakei..
kita separuh2 jer..kikiki ;p

ery D cat said...

marylin: mmg ko marie...aku pnh terbc kat komen2 chika kat gmbar sekolah korang berdua...oooo dh besar noty plak...hihi..

gthans: yer tatak..eyi mmg nakal..sbb sng sket cikgu nak ingat hehehe..

meowwmania said...

haha..suka ngan gmbr last tuh :D

ery D cat said...

MM: kan...cikgu tu cuba menafikan kot hekhekhek

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert