Pages

Thursday, May 24, 2012

jejak kasih...



Salam kwn2 meow
(='v'=)

berita gembira! berita gembira!...semalam...mmg dh tau anak2 uteh hanya 3 ekor je ery bwk lik..terasa nak lik awal ptg semalam..awal tak awal kul 7 la...ternampak kaki2 kecil kat tepi kete...mendelah yg gelap je tu...owh! rupanya anak uteh yg ilang tu...yeay!!! jmpa akhirnya..mesti dia bau kot...hihihi....puaslah seharian mencari xjmpa last2 dia sndiri duk tepi kete...trs amek letak lam kete...mata tu xpyh cakap..tertutup rapat...dh la kat cni byk kete lalu lalang dgn laju sekali..

smpai umah..letak sekali ngn yg lain..wah...tetiba tium2 tinge...geget gurau2..kira kalau bt dialog tu..mcm..'mn ko pegi hah? ktorg windu lah' gtu la lebih kurang..hihi....pastu dh letak ubat mata...bg minum susu..pelahap ya amat...mmg lapar...nmpak sgt mak dia xmenyusukan dia...pastu nantok...terlentok2...agaknya susah nak tido semalaman...xtaulah siang tu dia duk kat ne...ntah2 ada yg letak kat kete aku kot...mn kt tau..aku xtau nak pgl apa cm terpikir kan nama NANO...ikut ske je..hihi..

(gmbar ni diambil pagi td...mlm td kesian tgk lena tido..xmo kacau...)

pepagi ni haaa...si muffin ngan si ari segar bugar...hepy agaknya dh jmpa si nano..si nini nantok lg..:P
ni la NANO....mata ok sket je...yg len mmg ok dah...:) nano pun mcm pisat2 je kn bgn kul 5.30 pg..hahaha..:P
cute kan si muffin ni...mcm acham je corak mulot dia..kaler dia ery tgk mcm banana muffin kat kenny rogers yg ery ske hihihihi..:P
hihihi semua nak ajak bermain2 lagi..:)



erydcat:
alhamdulillah mereka cergas2 wlupun mata
masih letak ubat lg...hepy dpt jmpa si NANO yg ilang mlm kelmarin...
syukur..Tuhan permudahkan segalanya...

5 comments:

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ said...

Syukur Ya Allah..dapat jujak jumpe Nano..metaceh Ery! btw..lawa2 nih budak ni..kalau umah aku ade 2-3 hekor mau aku amek budak2 ni..tapi keterbatasan lah..bila2 nanti bawak lah dorang jumpe dgn ami dorang ni tau :D ngeee

m4rilyn said...

alhamdulillah selamat semua.

apa perasaan Memet?

ery D cat said...

mya: aku dh ajar kalau jmpa papaya girl..geget smpai lembik hahaha..:) ok ti ada ms aku bw ler..skang sengkenit berlambak2 kat badan..ish3x

marie: memet tgk je...duk luar pintu...dia tau tu..tp dia ok..kan dah insaf hehehe

GtHans said...

sket ari lagi baik laa mata dorg tu..:)

~Budak Merah~ said...

bestnyer dapat tgk kucing2 nie... comel jer walaup0n terbiar sblm nie. Moga dpt teruskan niat suci utk jg kucing2 tu k....

Nnt bile dah keje, dah ade umah sendiri, nak bela kucing jgk la.... ser0nok tgk telatah dorang. walaup0n kdg2 tue nakal teramat sgt..... =)

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert