Pages

Thursday, May 17, 2012

Cekonon-cekononnya...(Part 2)



Salam kwn2 meow
(='v'=)

semalam dh janji ngn memet nak siasat sp punya angkara...sgh la tak disangka2...

v
v
v
v
v
v
v
v
sila lihat video..bukti yg sgt2 nyata! geramnyerrrsss...


haaaa..tgkla...ada je akal panjang nyer...dh tu ditnya leh plak bt muka kesian nak manja2...adehla...jiwa kacau bie tau...ni kalau tersadung ni...haaa...sapa nak jaga korang? ish3x...



erydcat: 
jiwa kacau ngn anak2..
tp suka...sbb mereka pandai2...:D
pandai kenakan aku..huhuhuu~

13 comments:

m4rilyn said...

hahahahaaa dah agak. budak acham nakai2

Naz said...

haha..tak tahan tgk muka kantoi..lari nk nyorok konon

GtHans said...

good job laa Acham..hik2

joijoi80 said...

sebenarnya dia nak ajak main zeropoint(lompat getahtu) tp xder org nak maen ngan dia...

grOundnUt said...

Hallamak..tak dapat plak tengok video tu..flash player crash la plak..huhuhuh..=(

meowwmania said...

hahahahahahahahaha....comel gilos muka kantoi tuh :D

ery D cat said...

marie: tu la acham...ntah ikut sp perangai...

naz: muka kantoi kan...pastu tgk kt ngn muka baik2...alim2 kucing btl lah..

gthans: ceh tatak...ske plak dia...hihi

joi-joi: xde sp nak main2 ngn dia..noty hahaha..abg2 lam rumah bt derk je..:P

G: xpe2 tgk kat pc org len plak..:)

MM: comel? ske la dia tu nanti klu dgr..

nEuR0 shEwAzni said...

lawak gile !

UniMeOw said...

klakar giler muke dy kantoi!!hahaha

Shaz Alina said...

hahaha... x menahan tngk muka inesen mcm x besalah je sambil terkebil² mata tu... ohoho~

ery D cat said...

neuro: hihihi

unimeow: hahaha kan..

SA: tu la..pandai berpura2...

=*_*=Phat Cat with Phat Lady said...

hahahah nakal yer.. :p
berbelit2 tali..
nasib baik x tercekik kat leher tu...
hehehe

ery D cat said...

PCPL: sbb tu risau takut berbelit..skang ni dh sorok kan dh...takut..dia bukan reti benda tu bahaya ke tak..degil

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert