Pages

Thursday, May 24, 2012

selamat datang ke teratak buruk hamba...


Salam kawan2 meow
(='v'=)

errrrr...semalam..operasi gelap telah dilakukan....hahahaha...:P..aku kata gelap sbb tangga belakang tmpat anak uteh tu aku jmpa bila malam mmg gelap gulita...ada torchlight comel...lampunya spt tidak mampu nak suluh apa2...hihi kejap padam kejap nyala...aih..seriau plak dh la kwsn belakang nun jauh disana...paham2lah...kat cni 'banyak warga2 halus' hihihi....

ti nak di cekau si meow kecik tercekau sibulu kasar pula...adeh~~~agak serem...:P panggil pak guard...aku mintak tolong dia suluh2 la...tetapi ada berita yg xmengembirakan..bg aku la..kan ada 4 ekor semalam..kata kwn ada 5 dia pnh nmpak yg kaler putih..tp aku jmpa 4...ptg tu pun sm masih ada 4...cm sekor tu nak ikut aku...alahai..baru je kul 3.30ptg...lom ms nak amek balik lg...msh terpikir2...bila malam dh lik umah...yakin bt keputusan ni...sbb tu dtg balik tp seekor yg sibuk2 nak ikut aku tu..dah xde...xtau g mana...susah hati...hanya 3 je aku bawak balik..kalau aku nmpk nanti aku bawak balik juge....td nmpak mak mereka..dia ngah lepak bersama pakwe sp lg kalau x si katik...best punya bercanda ditepi jalan raya..geram nyerssss...tp cakap kat dia mn anak kamu yg sekor tu? aih dia xsusah hati..aku plak lebih2...

mlm td aku ngn putri bt operasi tu, bwk balik dh siap2 beli ubat sakit mata, susu dan botol chuchu..hikhik..kesian...dh lap2 mata ngn air suam...pastu tetiba mereka dh leh nampak muka aku...terus sembur2..ceh...lom apa2 dh DERHAKA ni...ish3x...tp xpe comel...paham mereka liar..lgpun mak diorg pun ngn org len nak pegang xleh..ngn aku je dia nak...

tp aku tau mereka xsihat...minum susu sikit je...dh kenyang kot...pg td pun sm...pastu mereka ada bunyi mcm lam idung tu tersumbat...tp xselsema...pahamlah tido di luar kan..nanti nak bwk g vet..baru perasan 2 ekor kaler kelabu dan sekor kaler perang2...yg ilang tu pun kaler perang2 gak...tp xsempat aku nak bwk lik...moga2 dia ok diluar sn..

ni kat opis aku cari2 lagi smbil mak mereka ikut sekali..mn la tau kot2 dgr suara mak dia kuar..tp xde...aku doakan yg baik2 je..aku tgk mcm sekor jantan 2 ekor betina...tp kecik sgt..msh xnmpak..hehe...tp nama2 sudah dipilih..kenalkan...(jantina xpasti sgt..tp ni nama sementara..nanti dh pasti baru aku ganti :D)


...SELAMAT DATANG...


semua mata dh leh buka...asyik menyembur je...marah kat bie ekkkkk....alooolooolooo tomei..picit nak? nak? hehe

kenalkan...


ni je nama yg terpikir...tgklah ari tu...garang betul lah smpai telinga kebelakang...td bwk lik sbb xnmpak kot diam je...dh jelas semua nak mrh....derhaka...hahaha..

start mlm ni duk ngn bie sementara...ti bie sht2kan yer...tau korang tak sht...kesian bie tgk kamu...kat sn gelap dan bahaya...cni leh tido lena wlupun xempuk mana...yer...titon...undang2 pertama ialah...KENA TIUM BIE DULU...hihihihihi...

ARI adalah yg paling garang....tgk mengeraskan diri je...

sayu tgk bila mereka lena tido...muffin aka apin...xbyk kerenah...:)
yg risaunya bukan apa..dr bwk lik smpai skang xberbunyi2 meow..urm..lom belajar cakap g kot..ti dh pandai...pelat2 la cakap tu..

ni video mereka nak perkenalkan diri hahaha...
 
hehehe sj ngusik mereka...
semoga mereka akan bertmbah sihat...nanti ery akan carikan keluarga baru buat mereka...

erydcat:
sayu tgk mereka..dh jatuh cinta..:)

7 comments:

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ said...

metaceh Bie sbb selamatkan dorang...tengok mereka macam fluffy jer.. cepat besar ye anak2 sayang.. :)

GtHans said...

moga bertambah sihat semuanya..insyaAllah..:)

hud aikara said...

alahai...tomeiiiinyerr...

m4rilyn said...

alhamdulillah :)

joijoi80 said...

garangnya nini ngan ari...

ery D cat said...

mya: sama2...:) mmg geng gebu dh ni mya..

gthans: insyallah kak

hud aikara: tomei rs nak picit2kan..

marie: :)

joijoi: biasalah...duk liar kat luar...ngn org xbiasa...tu kot garang..tp hari ni dh ok sket...:) bau dh sm kot hahaha

NoRHaNa CorNER said...

moga2 murah rezeki ery

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert