Pages

Wednesday, January 25, 2012

bukan bie x syg... bukan bie x ske..hnya nak kamu bahagia...


salam kawan2 meow
(='v'=)



erydcat: bie xkan bg kat org yg xsyg kucing...dh tntu2 dia sygkan yatimah mcm bie...:D

8 comments:

Mama Tatami said...

Ery kasih kita pada mereka sume tetap sama kan. Sedih rs nak berpisah ngan yatimah. Mama tatami doakan yg terbaik untuk yatimah sayang yer. Tima kacih bie, amik berat n jg yatimah.

*Vivilicious* said...

muka macam tak ikhlas je yatimah tu.benganng smcm jer..hik..hik..

meowwmania said...

sedihnya nak berpisah tp sy yakin pasti ery buat keputusan yg terbaik utk Yatimah, smoga Yatimah bahagia bersama tuan barunya :))

ery D cat said...

mamatatami: sayu dan sedih kak..sbb dh syg dia kan...tp kenangkan nak beri dia kehidupan baru dr terkurung je kat umah ery kesian..ery mlm2 br lik keje...dia dh biasa outdoor kan..kesian tgk dia

MM: mmg sedih..nanes la gak..

GtHans said...

mudah2an Yatimah berbahagia dgn tuan baru..seperti mana dia berbahagia dgn Ery..hmm..sedih lak..

ery D cat said...

gthans: kan...sedih tgk gmbr dia..alaaaa nak nanes plak kat ofis ni...

Rosmawati Yusof said...

Semuga Yatimah bahagia disana nanti....

ery D cat said...

Kak Kim: hrp2 la..:)

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert