Pages

Thursday, January 26, 2012

buboo dan imah




salam kwn2 meow
(='v'=)

 
 
 

masa ni pagi sebelum bergerak ke Seremban...selalunya buboo akan melarikan diri kalau nampak Yatimah..tp pg tu dia baik2 ngn Yatimahnya...:)

10 comments:

~mrs azmi~ said...

moga yatimah gembira dengan family baru...

nampak sangat beza saiz buboo ngan yatimah.. hihi

*Vivilicious* said...

die tau nak berjauhan..sob..sob..sedeh..

GtHans said...

nampak kecik sgt si Imah ni bergambo ngan Buboo..ehehe

meowwmania said...

sweetnya Buboo ngan yatimah suka tgk!

ery D cat said...

mrs azmi: kata tuan br dia, byk kwn dh asyik ke umah sebelah berjimba2 bersama kucing2 jiran dia tu..time mkn je dtg..eksen!hehe

V: kan...agak sedih tp untuk kebaikan dia jg..buboo tau ti xtau bila jmpa g..

GtHans: tu la br je perasan ingat buboo tu mmg dh kecik..rupanya ada lg kecik hehe...

MM: hehehe ngade buboo tu time org tu ada dia lari2..time nak ke Seremban br nak baik2..dh melepas kan...tu la memalu sgt.

m4rilyn said...

harap Imah happy kat tpt baru

nEuR0 shEwAzni said...

besaunye buboo . macam memet juga ya ?

timah hati2 ya di sana . kih3

ery D cat said...

yer lg besar sket dr memet..:) tp x garang mcm memet...suara besar ni...ske bt bunyi mcm gary spongebob..hehe

Chika said...

Ala suwitnye buboo. Syg dia kt imah kn...

ery D cat said...

chika: kan..dh last2 br je nak sesyg2 hehe

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert