Pages

Thursday, April 5, 2012

alhamdulillah...


salam kwn2 meow
(='v'=)


alhamdulillah semalam iklankan lg...ramai yg bertnya tntang budak2 kecik bernama chum-chum, chinta dan chintu tu...tp kena tapis2 dulu..maaf pd yg kena interbiu byk2 smpai hal2 personal..hihihi...bukan apa kalau leh nak cr terbaik untuk mereka..sbb kt kalau nak bantu biarlah bantu mereka smpai bila2..jgn dh dibantu pastu ke jalanan semula..sy yg dgr.....hati..perasan bagai dicarik2..jd berpikirlah hati sy yg menjaga mereka dr mereka kecil sakit dan kini dh sht dan cantik2...ikhlaslah dlm membantu stray ni..sy xminta duit yg sy minta kasih syg dan kebajikan mereka mcm yg sy jaga...itu je..

bt Pn Zetty, hnya Tuhan yg mampu membls keprihatinan kamu sekeluarga...semoga rezeki bertmbah2 dgn kehadiran mereka...terima kasih terima mereka.

erydcat:
ahad nanti hantar 
ke rumahnya di
ampang.nanti ery update lg mgu depan...

8 comments:

m4rilyn said...

alhamdulillah

trimakasih pn Zetty :)

GtHans said...

Alhamdulillah..:)

NoRHaNa CorNER said...

Alhamdulillah ..terima kasih pd yg sudi adopted

Ms J said...

Yeay!

meowwmania said...

alhamdulillah...tumpang gembira ^_^

ery D cat said...

yer kwn2...td pun bc kat wall pn zetty kat fb..siap tulis status 'xsabar tgu kedtgan budak2 comel 3 ekor tu ahad ni' :D

nurulsulzali said...

HAPPY~~~~~ xleh tahan bile comel2 tu dilabelkan sebagai hantu nenen...aduhh

sharz syaz said...

Alhamdulillah... akhirnya ada jugak yang sudi jaga dorang.. =)

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert