Pages

Monday, March 12, 2012

Tuah dan Lekir


Salam kwn2 meow
(='v'=)

spt yg ery janjikan dulu akan upload gmbar geng belang yg hanya tinggal Tuah dan Lekir...amek gmbar mereka yg melampau2 tido ats katil mak...hehehe...

(kat umah ery)
(kat umah nenek)

si tuah ery tgk panjang dah ni...cpt betul kamu membesar yer...dulu ery tglkan kat umah mak..tecit je kamu...

(kat umah ery)
(kat umah nenek)
 
haaaa ni si lekir ni pun sama ery tgk dah mcm rupa yatimah dh ni...seronotnyer yer titon ats tilam nenek...

bt la apa sj yer..asalkan kamu semua bahagia..bie pun hepy bila kamu membesar dgn sihat...


erydcat:
teringat
Jebat dan Melati
mgkin besar mcm ni jg
kalau mereka masih hidup...

7 comments:

GtHans said...

amboi syoknya korg..

ery D cat said...

gthans: hahahaha mmg syok mereka2 ni..mengalahkan cucu berkaki dua...:)

Ms J said...

Cepuk sket!

m4rilyn said...

hamboiiii kemainnnnnn korang

ery D cat said...

ms J: cepuk byk kali dh...hihi

marie: mengada diorg kan hihi

UniMeOw said...

ery,,dorg ni sejibik cm eddy uni wktu tecik..

(tp ble besaq dy obes+jd ketua penyamun)

nurulsulzali said...

ery, kita suke tgk gambar diorg..teringat budak2 ni mase kecik dulu

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert