Pages

Friday, March 9, 2012

Hantu Nenen (Part 3)

Salam kwn2 meow
(='v'=)

hantu nenen kembali merasuk..tp kali ni merasuk si cham-cham...


  
bersambung....


erydcat:
hihi...
aku dok perati
je dpt x diorg ni
nenen chemot..(mahal tu)...:P

9 comments:

Mya said...

ahahahah....sian bucuk2 macam aunty ni...mintak Bie la nenen nye..Bie korang tu ade... :P (larik)

ery D cat said...

mya: ko ni xde benda len nak nengok ekk...sndiri punya ader...ish3x..tu la makan papaya byk sgt..hahaha :P

GtHans said...

sian kena rasuk budak ni..ko kena ubatkan cepat tu Ery..kang sakit jiwa lak..ahaha ;p

Shaz Alina said...

ehehe... best lak layan cite antu nenen ni dr part 1... x sabo nak tahu kisah pd part seterusnye... hihi~

m4rilyn said...

alaaaaa tian Cham2.misi pencarian nenen masih berterusan. Sabar ye yang

ery D cat said...

SA: hehe bebudak ni la mlm2 ada je perangainya...budak2 besar kat umah nampak diorg slunyer mcm ni la..duk diam2 xgerak..agaknyer takut kot...hihi

Marie: tu la..misi ni terlalu susah nak dilaksanakan..:P

MamaBetty said...

alorrr..ciannya dia..kihkihkih

ash_mza said...

hehee sesuai muka dia teekejut tgk si kecik tu terjaga.^^

Zubeq Ance said...

comel betol lah antu nenen nih.... rase nak kidnap jewwww

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert