Pages

Tuesday, March 6, 2012

...Melati..bie sedih....

salam kwn2 meow



video


tak tau mana salah dan silapnya...kamu pergi jua tinggal kan bie seawal ini...

Melati B...bie mintak maaf kalau selama bie jaga Melati...ada kurangnyer...

Semoga Melati B tenang disana...nanti Melati akan jumpa Jebat kan...

Bebaik kat sana yer sayang2 bie ni...



erydcat:
bie xsempat
lik kg jmpa kamu..
maafkan bie...

15 comments:

adeq said...

sedihnya... semoga ery tabah dan melati akan tenang disana .... :(

tachi n poncho said...

alahaiiii....melati. xpa, ujian untuk ery dan sedara mare melati. kuatkan semangat...ok...

Naz said...

RIP

Rosmawati Yusof said...

Salam takziah... RIP. Damailah disana, disisi penciptaNya..

m4rilyn said...

takziah...RIP Melati B...

MamaBetty said...

takziah ery..mamabetty sekeluarga tumpang sedih =(

Ms J said...

Tumpang sedih. Takziah.

GtHans said...

sedihnya..sabar yer Mak Tok..dah tertulis sampai sini hidupnya di dunia ni..

Mama Tatami said...

We share the grief indeed. Luv u melati, semoga kamu aman di sana. Ery, bersabar yer. Kita semua merasai perginya lagi mereka yg comel dlm hidup kita.

ery D cat said...

terima kasih kwn2 dgn kata2 dan doa...Melati terlalu aktif...dia sht je selama ni..dr apa yg diceritakan oleh adik...dia tgk melati diam dan trs bwk ke vet...bila vet tgk..ada lipas besar tersekat kat kerongkongnya...dan dia pergi ms kat vet tu juga...ery sgt2 terkilan...tp mmg dh ajal dia...ery redha je...wlupun sedih xhilang lg..

NoRHaNa CorNER said...

kesiannya Melati ..risau pulak anak2 bulus suka memain ngn serangga2 ni..apapun Ery tabah ok..R.I.P to Melati

ery D cat said...

nc: tu la ery pun xsangka hnya krn lipas...kemungkinan lipas besar kan..klu kecik tu mgkin xde apa2...lgpun dulu ms Melati dan adik beradik dia yg lain duk tepi2 longkang..kita xtau mgkin itulah makanan dia selama ibu dia tiada...urmm sedih pula...

KittyWorld said...

sbb lipas? alahai,sedeynyaa..mmg da ajal dia.. ery sabar ye.. RIP melati..:(

nurulsulzali said...

ery, Allah buat semua yg terbaik..dia tahu kemampuan kita masa akan dtg setakat mana.. kepadaNya dia kembali..berlapanglah dada..moga kebaikan kita diterimaNya

Anonymous said...

RIP Melati B... :(

Mya

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert