Pages

Wednesday, August 24, 2011

SELAMAT HARI RAYA kpd kwn2 blogger yg awesome!!! :D


Salam semua..


Sempena nak dekat2 raya nih..
ery ngn anak2 nak ucapkan 

Selamat Hari Raya 

pd semua kwn2 blogger ery

terkasar bahasa ke terlebih komen ke...mintak maaplah bebanyak..
memet, chemot, buboo, tamtam dan uning pun sama mintak maap kat geng2 bulus2 semua...



erydcat:
makan keputat
sama2

8 comments:

Rosmawati Yusof said...

Alah canteknya... lagi2 kaler ijo, kaler febret abg Madan tu...

GtHans said...

Slmt Hari Raya buat Ery n anak2..:))

ery D cat said...

kak kim: ye ke...abg madan ske yer..leh geng tu ngn ery hihi

gthans: kim slm kat sume shomey2...:D

meowwmania said...

wahh santek lah kad raya dia, kitenye kad raya tak siap lg..ntah2 tak siap trus kot hikhik...

selamat hari raya juga dari saya dan bebudak jebon :)

* HeeBum * said...

selamat hari raya jugak dari kami..
ampun maaf di pinta :)

m4rilyn said...

selamat menyambut hari laye gak kat Ery n cats.

nanti jangan terlebeh makan keputat lak laya nanti

ery D cat said...

MM: cayok2...leh siap klu x leka ngn keputat..hikhik

*Heebum: baju ghaye haebi ngn heebum tu tema kaler aper?

M4rilyn: hahaha semua dah berjangkit ngn sebutan KEPUTAT....:D

Chika said...

cantiknye kad raya. Selamat Hari Raya Erydcats...

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert