Pages

Monday, August 22, 2011

tudung raya...untuk siapa?

salam kat semua...

raya nak dekat ni haaa...persiapan raya untuk anak2 lom bt agi...
entry kali ni nak cerita sket la ahad smalam, cuba cari tudung yg sesuai untuk chemot yg jelita tu hihihi...susah juga nak cari kaler yg sepadan...
nak mengayakannya pun satu hal...si chemot ni pon protest plak bila kt nak dia jelita di pagi hari raya..
erydcat: mcm ni leh x chemot..
chemot: aduhai..ni gaya ala2 sapa ni abie...yuna pun x gni la...
erydcat: adeh...abie x reti la.

chemot: ni yg nak marah abie ni kan...chemot rimas la...
erydcat: erk!!!...tu cuping tinge nampak hikhik huduh!...xpe2 meh abie bt gaya len plak..

erydcat: ni ok x? gaya cam awek2 hindustan la chemot ikat senget kat tepi..
chemot: urm...ni nak raya bukan nak berhindi2...
              (dlm hati: pls la abie..terseksa chemot tau)

erydcat: aiyak!!!ni dah mcm hang tuah la plak...hihihi
chemot:(lam hati..luku gak kepala tuan aku ni kang)

chemot: xmo..xmo...argh!!!!chemot x mo pakai tudung laaa....chemot ni awek moden...hish!
erydcat: chemot...meh la pakai...abie ske tgk chemot pakai tudung..susah tau nak g cari saiz tudung untuk chemot...pakailah yea...
chemot: xmo...xmo..mcm mokcik dah ni..
erydcat: haaa dah abie dah ikat kemas2...cuba tgk cni abie nak amek gmbor
chemot: xmaulah!!

erydcat: tgklah...chemot jelita kan..tgk cni..cntik x...jgn memalu..
chemot:huh!!!(smbil memuncungkan mulot yg x berapa nak muncong tu)

erydcat: haaa alooolooolooooo..cumelnyer chemot bertudung...ni lg la abie syg...hihi..tenyum..tenyum...
chemot: grrrrrrrr....


p/s: anak2 jantan lom lagi g cari baju raya...ada nanti kt amek gmbor yer...yer... :D



erydcat:
mcmana pun kamu..
kamu tetap 
yg paling ats dlm hati sayer...:D

7 comments:

GtHans said...

ololo..cantiknya dia..:))

ery D cat said...

gthans: tima kaceh chemot cakap..:D

* HeeBum * said...

abie pembuli... kekekeke.. sian chemot kene buli.. tp takpe.. chemot maintain cun melecun.. hehe.

meowwmania said...

ahahahah

ciannya chemot, kijam lah abie :D

m4rilyn said...

gambo last...santekkkkkk

anis said...

hehe, kiut la kamu chemot...nak ngorat bley??? ekeke

ery D cat said...

*heebum :mn de buli..itu semua gurauan mesra ngn anak2 hihihi

MM: tu belum tgk time chemot plak kijam ngn abie dia :D

m4rilyn: tima kaceh..(snyum simpul)

anis: *tersipu malu* chemot...smbil mata kelip2..hehe

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert