Pages

Wednesday, August 10, 2011

Buboo yg manyak bunyik

Salam kat semua kwn2 meow!

Buboo:..psst!!pssst! uning..ni dgr ni aku nak cite sket..
Uning:..urmm..apa dia...


Buboo:..aku ni kan bukanlah nak cakap aper...ko tau..aku ni paling wangi kat umah ni...abie pun ucuk tau..
Uning:..urmm..meh aku bau sket kaki ko ni..ceh!busuk je..xwangi pun...
Buboo:..tulah ko..asal cite je xpercaya asal xpercaya je cite...
Uning: ermm...ye lah..(nada malas nak layan)


Buboo:..betul la...aku nak ilangkn mengantuk ni smbil tgu nak berbuka
Uning: ermm...poce ke?????

Buboo:..mls la nak cite ngn ko uning
Uning: ermm...ni aku nak cite plak kat ko ni buboo
Buboo: dah start la tu...(lam hati)


Uning: ..jaga perlakuan, jaga percakapan, jaga amal, jaga segala2nye...bulan yg mulia ini kurangkan bercakap lbh baik krn dpt mengelakkan diri kita2 ni drpd bercakap benda2 yg tak elok, mengelak dr mengumpat, mengelak dr sakitkan hati org lain dan mcm2 kelebihan andai kite mengawal percakapan...phm x bubooo...
erydcat: uning...ngaper cakap sorang2 tuh?
Uning: huh?!!!uning dr td cakap sorang2 ke?td uning ngn buboo..
erydcat: buboo??...mcmlah uning x tau...
Uning: urmmm..apa punya abg long la buboo nih...nasihat sket dah lari..ceh!



 eryDcat:
hihihi..
anak-anak
:D

3 comments:

Rosmawati Yusof said...

Alah2....comelnyerrrrr...pandai sembang lak tu...poce yer uning n buboo, nnti minta upah kat abie, k..

* HeeBum * said...

heheh sian ye uning ckp sorang

ery D cat said...

kak kim: diorg tu ske duk mcm tu beramai2..mcm melepak je kan.

mama heebum:uning tu kurang ckp dah ckp xberhenti2..:)

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert