Pages

Monday, August 8, 2011

sebelum bersahur...


 Salam...

jam menunjukkan kul 11.45mlm.....sementara nak tgu bersahur..bercerita sket ngn memet ni..best juge... :D

erydcat: memet...nak tau x 1 cerita...
memet: (huh!br nak terlena..) ye abie...cecite...cecite...
erydcat: ingat x hari jumaat abie lik lmbt...sbnryer abie byk keje tp abie berbuka kat opis je...buka sorang2 pastu abie pgl si putih dan si katik berbuka sama
memet: diorg tu poce ke abie? abie berbuka apa ngn diorg??

ni aku pgl katik..sbb kaki dia mcm pendek je..tp samseng ni ngn kucen2 lain...xleh masuk kawasan dia..ni hubby si putih... :)
erydcat: diorg tu xpoce kot...tp abie kesian sebelum pose slu diorg teman abie time lunch ke..tea break ke..ni dah bulan pose dah kurang la jumpa diorg...
memet:..oooo...ada org bg diorg makan x ms bulan pose nih?
 
aku pgl dia ngn nama putih sbb dia putih...errr ni nmpak comot sbb duk luar kan...xde tuan..menumpang je ngn sp2 yg sudi..



ni bila dah kenyang...sj dgr aku bersembang ngn pokcik guard kat opis aku tuh (tgklah sikatik tuh ske sgt duk mcm tuh)

erydcat: adala tu kot yg prihatin...tp abie hbskan masa la jap sblm nak balik...tgk gaya cam lapar sgt...makan smpai airliur meleleh2..tian kan...
memet: tian diorg kan..urmmm..ni yg syg abie ni...meh memet peluk tium sket...meh...

 
erydcat: hey!!!!kamu ni knp?
memet: alaaa...pluk2 sket je abie...memet nak peluk...muah2...
erydcat: abie lempang gak kang!!!

memet: alaaaa....nak pluk sket jerrrr..tanda syg kat abie...huhuuhuhu~~~

7 comments:

Rosmawati Yusof said...

Alah...manjanyer dgn abie dia.... kiss-kiss lagi

* HeeBum * said...

uishh.. garangnye abie die.. sian.. meh kt sini memet.. hehe

Ms J said...

garangla abie nie... :p

GtHans said...

ekeke..kan men garang..kalah Kakak..ahaha

ery D cat said...

kak kim: memet mmg manja ngn ery..tdo pun nak share bantal
*heebum: memet xfrendly ngn org len hihihi
Ms J: tu xgarang g tu...
Gthans: ni semua terikut2 ngn si dinda

meowwmania said...

alah abie ni memet nak manja manja jelah...

* HeeBum * said...

sombong memet.. smpi atiii.. tsk

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert