Pages

Tuesday, May 17, 2011

kena babab hihi :P

suasana hr tu sunyi sepi je...kebetulan aku ngah cuti..
tiba2 terdgr bunyi...kreot...kreot...kreot..aih dahlah duk sorang2 ni..bunyi ape la tu..
aku g la ngintai2 tepi pintu...korang tau aku nmpak aper????


buboo: iyah!!iyah!!ngapaan seh sampan ku xbergerak nih?

rupanyer2 si buboo nak berdayung smpai ke muara...adeh laaa....buboo terlalu kreatif menjadikan tudung sajiku sbg sampan nyer...xtau lah nak berdayung ke mana si buboo ni..nak bawak diri ke???fenin2...


chemot: urm...bubooo....noty yer...tian kat abie...
aku: chemot nak bt ape?? nak babab buboo ke...jgn garang sgt ngn anak2 yer..
 
chemot sah start pandang2...jegil2 biji mata tu phm2lah ngh mrh ngn anak2nyer...bgs juge ada chemot ni..dia mcm tau2 je aku mrh kat anak2nyer bila semua bt perangai.
 

buboo: auww!!! xmo2 ibu..cakitlah~~
chemot : biasa ni kan..jgn noty leh x?

haaa kan dah kena babab ngn ibu dia sndiri..padan muke yeay! yeay!!hihihi tu ar noty sgt..dh ibu marah kan..abie xcampur...laalalaa...
 


chemot: makan budok!!!
buboo: auwww!! xrela you...erk!!ayooo...ok2..buboo mintak maap...
erydcat: dah..dah!! chemot...dahlah tu..hish...ada yg kejung ti...



erydcat: puas hati dah chemot?
chemot: urm...puas hati!



erydcat: hihi! ngapa bt muke gtu? xpuas hati ngn abie ek??
buboo: jaga lah ti buboo pijak2 belakang abie ms tido...jaga!
erydcat: nak derhaka kan...kan..kan...haha padan muke...







erydcat:
In a cat's eye
all things belong 
to cats.








18 comments:

GtHans said...

ahaha..kan men lagi garang si Chemot..

Rosmawati Yusof said...

Row, row, row your boat... he, he.
Chemot, jgnlah bergusti dgn Buboo. Sayang dia, ok..

ery D cat said...

gthans: si ibu tu mmg garang ngn anak2...xberdandan dia g babab anak2nyer..hihi
rosmawati:haha agaknyer tu kot yg buboo nyanyi..ada je akalnyer tuh..chemot syg anak2nyer cm anak2 ske bt hal...fenin...

meowwmania said...

hahahahah...

eh jelita betul lah si Chemot tuh, cantik kaler coat dia

Buboo dah lebih beso dr ibu dia :D

ery D cat said...

meowwmania : haha chemot jelita???urm perasan la dia tuh nanti...hihi..anak2 chemot mmg besar dr chemot...awet muda dan on diet slu dia tu...:D

Ms J said...

Suka gambar chemot yang last tu!!! Gewwam Julian tengok! hikhik..

ery D cat said...

julian: chemot mmg ske bt2 muka cute...haha...perasan princess...

Miss Ieza said...

ery, nape kucing kamu sume tomei-tomei??
alalala... geramnyer...
kalola dapat pelok kesemuanya...
alngkah indahnyer...

sob sobb... T_T

ery D cat said...

miss ieza: anugerah Tuhan semua ni...wlupun mak bapaknyer sayer amek di jalanan shj...mgkin ms peknen si chemot asyik mintak makanan mahal2..agaknyer tu kot yg btkan anak2nyer nmpak comel..yg biasa bg tu xmo makan..nak makanan lam tin dan hnya nak perisa tuna shj...ceh!memilih...nyampah!!!

Han.Nee.Saa said...

ala.. kembang2 ekor dorng.. gerammnyee..
cantik la chemot tu.. calour coat die unik

Miss Ieza said...

ahaha.. demand yek?macam Sally gakk.. demand lebih... lagilaa melampau.. nak kfc aje.. tp tak bg sgt pun.. minyak2 kan tak elok utk bulu kucing...

ery D cat said...

mama hee bum: diorg tu sesaja kembangkan ekor diorg hahaha...

mummy sally: time peknen jer....time xpeknen ni chemot on diet..jaga badan katanya hihihi tu pasal kecik jer..tp btl la wlupun x bg makan yg minyak2 bulu2 depa semua gugur...mgkin pemakanan...aih dah tu je yg dia nak..keluaran smart heart...fenin dah...sp2 leh bantu?

Han.Nee.Saa said...

cube try blackwood :D

ery D cat said...

cr kat ne ekkk...huhuhu...tunjuk ajar yer...bdk br belajar...:D

* HeeBum * said...

hee.. makanan cap Blackwood.. mmg slame ni bagi heebum makan cap ni je.. rasa oke la bulu die x gugur teruk.. huhu.. ada terbace.. kalo ade kutu.. mmg bulu gugur.. ada kutu x?

ery D cat said...

tu ar, dah g vet..doc suh pakai shampoo ubat tu..urm..cm leh ilangkan kekotoran kat bulu2 tu..yg taik2 kutu kaler itam2 tu dah xde...cm mcm ada telur2 kutu je..mcmana kan leh ada wlupun x kuar umah?kesian bl sikat tu byk je gugur..tu uning tu ekor dia punyalah byk bulu kembang2 skang ni mcm sket2 jer..huhu..

NoRHaNa CorNER said...

ery geramlah akak nengok diorg ni...eeiiiiii geram nk peluk2 gitu

UniMeOw said...

bgus chemot!
tegas dlm mdidik ank2..haha :D

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert