Pages

Monday, May 9, 2011

gulap gulita...

Salam semua meow2...

Haaa sudahhhh.....
tetiba gelap gulita monitor aku di pagi hari yg indah ini (yg ader muke aku je kat skrin gelap ni) bt pe tgk muke sndiri hish)...kelam kelibut aku, keje ngah byk ni..ader g yg sibuk calling2 aku..hish klu call ajak dating best juge hihihihi..ni tnya sal keje yg harus di beri di pagi hr ini...leh je beri tetapi kan aku masih di alam yg gelap ini...aih ngn aku2 sengal...cabut masuk cabut lagi...nak kata bebulu2 kucing aku yg tutup2 lubang belakang monitor/cpu ni idak la...tp ada gak la yg ikut lekat kat baju aku smpai ke opis aku ni...dah tentu2 bulu si uning...hihi...tp tu semua bukan penyebabnyer...aku belek2 lg...aih dah 1 jam dah ni weh!!!
terpaksalah kuarkan isi perut untuk memastikan apa2 yg kureng...urm monitor ok..usb ok pastu tgk plak hard disk pun orait juge...cit!!!graphic kad aku la ha kipas x pucing2...

anak panah menunjuk kan tmpat meletup..tokeh kedai pening mcmana leh meletup benda yg solid nih???

aih mesin pun leh bengkok kalau dipaksa2 bekerja spnjang hari...inikan pula manusia cam aku nih...ko ni pc cam tau2 je aku pun sakit2 belakang ni...ngn ko skali nak benda baru...aku xleh la tukar pinggang baru...kena la mam benda2 yg leh menyihatkan aku..terpikir kena la jaga juge badan yg nak pakai lama ni...klu boleh nak sihat kan. Pnt sgt bekerja dah rs bdn xbrpa best..tetiba je la plak pc aku ni bgtau dia pun xsht...pergilah aku ngn bos aku mencari benda alah ni yg baru...



smpai melotup..erm dah kuar berbulu2 cam bulu memet plak aku tgk...hihi

apa2pun ptg2 ni br ada ms nak update blog...
kerja..kerja juge kesihatan kn jaga kan...lik awal nak rest kan badan yg dah mcm xlarat je nak stayback smpai mlm.errr...ti aku balik anak2 xkenal ngn aku plak..ye la time balik je semua dah borink menunggu...tp ilang rs pnt bila buka je pintu 5 ekor ngh duduk bebaik tgu aku smbil semua berbunyi..wah~~~ mcm windu je ngn aku (mcm aku g oversea 12bulan je)





erydcat:
If at 1st you don't succeed
call it version 1.0 :D

2 comments:

GtHans said...

buat keje bebaik yer..;)

ery D cat said...

hihihi thanx...

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert