Pages

Thursday, June 2, 2011

apa abie bt kalau ada duit banyakkkk....banyak??? :D


erydcat: hah? xde soklan len ke wahai warga berbulu2 ni?
tamtam/uning/buboo: alaaa jwb je arr....cer cite..cer cite...:D
erydcat: korang jwb dulu la br abie jwb..
buboo : buboo nak li aircond..nak psg kat tmpat tido buboo..sbb ketiak buboo slu berpeluh2..hikhik
uning: nak li sikat serbaguna..leh sisir bulu2 uning yg jambu ni
tamtam: tamtam plak nak li spek mate itam...hihi lebih bergaya..

erydcat: apa kebende yg korang merepek nih?? hish xmembangun lnsung lah!
buboo/uning/tamtam: abie ni support sket ar..kutuk ktorg plak..jwb ler cpt..turn abie plak ni...
erydcat: :D dgr ni abie nak ckp yer..abie ada banyakkkk bnyak duit kan..
ni gmbr hiasan dunia semata2 yer..
abie nak beli tanah..mcm ada sorang uncle kat negara omputeh tu nama dia Craig Grant..err kenai x? alah kamu xkenal la..ni abie nak cite nih..dgr jgn nak pura2 tido..yer..
abie nak amek je mn2 kucing yg abie nmpak bwk kat ctu..kan kt ada geng2 pencinta haiwan ni..mesti ramai yg ske...korang pun jgn sombong tau..berkasih biar ramai..berkwn biar satu..ehhh silap2...kwn rmai2 berkasih tu sorang je dh cukup yer...
erydcat: tmpat tu diberi nama Caboodle Ranch , klu tamtam g sana kan...uih..leh la bergaya ngn spek mata atam tu..
tamtam: ni nak cite apa ni?'cubucel ranh' tu hape abie?
erydcat: ye ar td kan nak li spek mate itam..tu yg abie ckp..eleh!sebut pun xbetul la atam ni...tu tmpat kucing2 dan anjing2 yg xde tmpat tgl dan xde perlindungan...uncle tu rs tanggjwb dia besar terhadap haiwan2 ni..tu yg dia bina..byk kucing2 kat ctu..dia siap bt umah kecik2 mcm kedai makan, kedai baju...alaaa mcm model umah kecik2 tu la..phm x ni?
tamtam: leh caye ke ngan abie nih??ntah2 dah byk duit lupa kat kami sume.. 
erydcat: tgk tu..ada je negatifnyer abie ni kat mata kamu ekk..cedih la camni..
buboo: dah la abie..buboo percaya..cite cpt! tam!jgn nyampuk leh?
tamtam: ye lah!
erydcat: abie nak bt itu..buat ini..bla..bla..bla...
tamtam: uihhh...ngn tangan2 naik bila abie bercerita nih?yoyo ooo jerr...
buboo: layan je ar..ti abie kecik ati laa..
uning: wahhh~~~(smbil bt muka mcm percaya sgt)
























http://justonemorepet.wordpress.com/2010/08/06/craig-grants-sanctuaryforhomeless-cats/

buboo: haaa dah kenal dah tu dah tgk wajah uncle yg pnyayang tuh
uning: wahh byknyer kawan2 kan kat sana..mcm2 kaler...
tamtam :uih!!!manyak syok ni klu tamtam bergaya ngn spek mata itam baru
tamtam: ni yg xsbr atam nak kesana ni
erydcat: kamu nak ke mana? xhbs cite nih..
buboo: erm non-stop plak dia nak bercerita
uning: dah dah abie..ktorg phm dah.. 
erydcat : ha tu la mls nak jwb soklan2 korang..asal cite je ngntok..asal ngntok je cerita..kan..kan..dgr ni xhbs g abie cite nih...
buboo: dah laaa mlm sgt dah ni esok g keje abie...td ktorg tnya sket jer..abie cite pnjang sgt..
uning: ntah la fenat tengkuk uning dongak2 dgr cite...
erydcat : kecik ati abie ar ngn korang ni..eh tamtam mn?



tamtam: cpt tutup lampu bie..mata atam silau nih..lom g beli spek itam g..
erydcat: aih..tamtam nih..poyo laaa silau la kunun...yelah2 jom ar kt masuk tido...esok nak g cr sesuap nasi lg...korang duk umah bebaik..ti jgn nak byk2 tnya yer...
 
buboo/tamtam/uning: yerrr..nunite abie...
 
 
 
 
 
 
ery d cat:
“If a homeless cat could talk, it would probably say, ‘Give me shelter, food, companionship and love, and I will be yours for life!” ~ Susan Easterly
 
agak2 gini ke klu erydcat kaya...:P







10 comments:

* HeeBum * said...

beshnye jadi pkcik tuuuu... nak jgk byk duit n leh wat mini zoo... hehe..

amin.. smga impian ery mkbul.. nnti leh la me n heebum dtg melwt meow2 yg byk kt tmpt ery.. hehe.. :)

comey gaya buboo tu mcm tu.. arghh.. gerammm

GtHans said...

impian kita2 ni lebih kurg sama kan..
bahagianya kalau jadik kenyataan..:))

Juz Call Me Sharz said...

gemok2 tol dak 3 ekor nih...geram tengok!!

ery D cat said...

mami heebum: insyallah termakbul mn tau kan rezeki org kt xnmpak..klu niat btl tu..nanti sudi2 la dtg menjenguk...(besar btl cita2 ery ni kan)

gthans: btl tu..klu la jd kenyataan bahagia kucing2 diluar sn...kt pun turut gembira...

juz call me sharz: hahaha,kata org tua2 kucing ni kebanyakannyer ikut tuan..phm2 la...:P (pssst!ery pun kaya skang..kaya 'lemak'..muehahahaha)

Rosmawati Yusof said...

Bilalah abie ni nak kaya ... Takper abie tak kaya harta tp kaya kasihsayang, kan...

ery D cat said...

tu la kesian kat semua tucen2 ni...
tp xpelah...kaya lemak pun kira orait gak...anak2 tucen leh share...hihi
yg pnting kasih syg kat diorg ni..br la diorg bahagia...:D

meowwmania said...

impian kita sama...kot2 ery dpt buat kita nak jadik volunteer ekk ;)

ery D cat said...

insyallah leh sajer semua blogger pencinta haiwan dijemput...cewah!!!

putri ryna said...

leh ajak putri sekali...hehehe

ery D cat said...

yerrr..putri leh jd mem besar kat ctu...hihi :P

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert