Pages

Friday, June 3, 2011

cukup indah...


memet: huh???saper yg cantik manis tuh??
 memet: oh cookies!!! smpai termimpi2 aku dgnmu...
 (memet pun menyanyi2 kecil lagu di bwh nih..xtaulah camna dia leh tau lagu nih)

 cukup indah-alif satar

Tak pernah aku jauh darimu
Meninggalkan cinta kita
Tak pernah aku meluka hatimu
Perasaan dan jiwamu
Segalanya telah ku serah
Hanya engkau terindah
Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan untuk dicintai
Ku tahu kau mahu ada di hati
Untuk didampingi untuk disayangi 
Tiada yang lain selain dirimu
Kekal tinggi di hatiku
Tiada pengganti yang mampu ku cari
Yang secantik diri kamu
Cinta ini untuk dirimu
Rasa ini untukmu
Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan untuk dicintai
 (memet nyanyi smbil terkenyit2 mata...tiba-tiba...)

 
erydcat:oi!!!!nak tido ke nak makan tu??
memet: cis!abie ni potong laaa...
erydcat: apa kejadahnyer kamu nyanyi2 lagu cintan cintun kat biskot tuh?
memet : xdelah bie..memet nampak cumel pula ia bila tgk dekat2 idung nih...tu yg memet nyanyi kat ia...
erydcat : dah..dah..kunun2 yg paling indah untuk di dampingi..last2 kamu telan gak biskot tuh..
memet :hihihi amek feel bie..feeeeeeelll...sebelum mam...
erydcat : bc bismillah dan doa makan bukan nyanyi...
memet : baikkkk bosh!




erydcat:

:D..





6 comments:

m.q said...

hahaha....potong betol la boss ni.....kata memet

ery D cat said...

hihihi tu la memet ske berangan...

meowwmania said...

hahhaah...kemain lagi :D

k a k L a m p said...

comellll hahahahha kucing pon pandai erk imaginasiiii

ery D cat said...

MM: tu la dia..ske main2
KAK LAMP: imaginasi tuan kena sama ngn tucen..br leh serasi hahaha

habsahharun said...

amboi peroooottt...comeelllll...

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert