Pages

Monday, June 6, 2011

bisik2..


Salam pd blogger2 semua..
 
 korang kenal x mamat kat bwh ni???


hr ni aku bt entry pasal anjing plak..ubah angin sket...
nama Incik pakar anjing ni Cesar Milan,
aku mmg ske tgk rancangan dia ni..sbb dia mmg pakar bab2 'psychology' anjing ni..
kt slu dgr anjing dipelihara xdgr cakap tuan sndiri...nampak kanak2 suka suki je dia g kejor!...pastu dera anjing tu smpai kurus kering xpun lebih kijam bunuh dgn sadis...atau mgkin ngn cara lain g plak buang anak beranak dimana2 ajer anda berada...
urm..pastu semua nak salahkan anjing liar la..ganaz la apala..nama pun 'h.a.i.w.a.n' yer tuan2 dan puan2..klu kt sbg tuan dia x mengajor dia..jd x berajor ler dia..hahahaha...ske plak aku...


ada 1 kes tu..bertahun2 tuan anjing tu punyalah susah nak ngajor anjing dia yg ske geget dan makan brg2 dlm umah spt bekas2 plastik la..stokin..errr...apa lg yer..semua benda la yg membahayakan smpaikan anjing tu pnh masuk spital sbb terlebih makan benda2 gni..tau xnama anjing tu apa? NUGGET!!!hihihi ngaperla bg nama makanan patutla kuat makan..erk!!!ok berbalik pd cite...jdnyer incik pakar anjing ni dipgl sbb dah xtahan..sygkan si nugget ni..asyik nak kena bedah je...kejap je xsmpai 1 hr dia ajar..si nugget x usik pun benda2 lam umah wlupun letak depan muka..sbb aper?? kata incik ni lg..si nugget ni xdpt kuarkan energy dia..slu terperap kat lam umah..pusing2 kat ctu je..bwk jln pun seminggu 3 kali je..xde bt aktiviti fizikal...jd terhad jmpa je benda, ske la dia buat aktiviti yg xberpekdah tu..geget dan telan..yg susah hati tuan nyer laaa...aku tgk pun susah hati..semua benda nak dimakan..

klu tgk dia ajar anjing2 ni mcm senang jer..kdg2 sbnryer sikap tuan anjing tu sndiri..sbb tu anjing tu jd gtu..yela dia bukan leh ckp mcm kita nak g jalan2 nak g lari2..nak itu nak ini..yg dia reti bunyi2 jer..jdnyer kt la kena prihatin ngn haiwan2 kesygan kita ni..tuan anjing tu pun mengaku silap mereka sekeluarga xprihatin tntang nugget ni..kejap je rupenyer..punyalah berthn2 ajor x reti2 gak...tp incik ni mmg btl2 pakar lah..
 dia benar2 bersungguh dgn apa yg dia minat.

kt ni pun kn la prihatin ngn comel2 kita...kdg2 terlalu manjakan sgt pun xleh..terlalu garang pun xleh...depa cpt kecik ati..hihi...apa2pun comel2 kitalah pengubat ati wlupun kdg2 kena pijak kat perut time tido...aih...nak mrh pun xjadi...

8 comments:

GtHans said...

ehehe..betul³..:))

meowwmania said...

pijak perot ok lagi...nih kena pijak muka cane citer huhuu...

k a k L a m p said...

anjing tuh mmg comei.. tp buldog x leh tahan kot..geli.. muke dr tuh cm org asean jerkk

* HeeBum * said...

beshnye.. ade x kt mesia ni tuk train meow.. nk train heebum pandai sapu smph n mop... kekekkeke..

ery D cat said...

gthans: kan..btl kan..sakit woo kn pijak kat perut..
MM:kat muka slu mak yg kena bila mak dtg umah..kdg2 rs berslh..malu anak2 kuang ajor ngn nenek..hihihi..
kak lamp: dr tu org mexico sbbtu rupe gtu tp warganegara us la..
mama heebum: hahaha best kan klu ader(ish ni dah jd maid dah tuh):P

NoRHaNa CorNER said...

kalau meow2 sy plak siap p gigit2 n cakar2 kaki ..dah la tajam..mujur x p cakar muka kalu tak berparut teruk la..kalau bab2 pijak perut diorg x brani hehehe sbb gerenti kene tgkp n kene peluk kuat2..tp bab2 landing blakang badan tu besa la

ery D cat said...

hahahaha geget tu yg bhya...cakar kat muka ti mcm lanun plak rupe kite...hihihi lanun bela parrot..kita lanun bela kucen..eh ok what!!!:P

NoRHaNa CorNER said...

xnk huhuhu

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert