Pages

Wednesday, May 15, 2013

~alhamdulillah atam dh kuar wad~


Salam kwn2 meow,

alhamdulillah, tamtam ery semalam dh ery ambil dr vet, nmpak dh sihat cuma mulut bising2 komplen gamaknya...kencing pun dh ok..byk dan normal spt meow2 lain...

dari hari selasa lepas dia tgl kat sana, sepatutnya leh kuar hr jumaat lepas tapi sbb dia terlompat2 smpai tercabut jarum yg masukan air lam badan tu...aih tamtam, bikin pusing...doktor terpaksa bius bg ubat tidur kot lg sekali...kalau tak dia terkinja2, tp atam mmg gtu..kdg2 bila nak mandikan dia nampak je towel yg selalu ery lap dia tu, dia dh mengelitai terkinja2..takut sgt laaa...

semalam ery takleh tidur sbb dia mengeow2, seolah2 memberitahu dia sakit hari tu kena tgl kat vet...tian dia...byk komplen nyer..tp ms kat vet bunyi pun tak..takut doktor kot hehehe..

ms jenguk dia sementara doktor sibuk, sedih tgk dia...dhlah tak pernah kena kurungkan..tgk dia sakit terkurung rs sebak plak...kotor kaki tgn..doktor tak berani nak mandikan...selalunya kalau meow len diorg mandikan tapi ni lap2 je...sbb atam jenis lompat smpai cakar2 doktor..percaya doktor ckp sbb ery selalu kena gtu...dh phm dh perangai si atam..

tu yg sedih tgk comot je dia..kalau tak putih gebu je tgn tu..lg kena cukur bulu sket2 lg sedih tgk..xpelah untuk kebaikan tamtam...
tgklah gmbar ms nak ambil dia kat vet semalam...sedih je muka...tunjuk lah tu kenapa tgl dia lama2..bukan sengaja tp nak atam sihat je...

yg paling sayer terharu mungkin dh rezeki tamtam agaknyer...doktor bg free sebungkus makanan khas untuk meow yg sakit batu karang mcm atam ni...kata doktor tiap2 bulan leh ambil sebungkus kat klinik dia, alhamdulillah..walaupun berlainan bangsa tp kerana kasihkan haiwan bernama kucing ni semua itu bukan sebab tidak boleh bantu membantu...tanya byk kali kat doktor betul ke apa yg dia cakap, tp katanya kesian kat atam...takut sakitnyer berulang...

agaknyer atam dh ambil hati doktor ataupun sayer yg ambil hati dia auwwww hahahaha...:P

itu semua rezeki, kalau tak cukup maksudnyer sy kena beli sendiri tp yg pasti sebulan mmg sebungkus sy perlu ambil dr klinik, itu dh cukup besar bg sayer dah...itu sudah byk membantu dah...alhamdulillah....syukur sgt...

semoga klinik doktor yg rawat atam ni akan bertambah rezeki dan sekeluarga doktor juga...rasa nak peluk doktor tu kat ctu juga...tapi hanya leh kata terima kasih shj...:D

video kat bwh ni atam ngengada nak mengadu bwklah sayer balik dgn cepat...hihi..

video


erydcat:
kdg2 rezeki itu Tuhan turunkan dgn pelbagai cara,
selalunya kita kesiankan meow2 diluar sana, kali ni
Tuhan beri rezeki pd anak2 bulus sayer...
syukur...sy percaya semua tu, kalau kita bantu yg lain,
insyaAllah ada yg membantu kita dikemudian hari...

4 comments:

Naz said...

yeeahh..dah boleh balik..nnt caver macho semula ye..

meowwmania said...

syukur alhamdulillah...

prihatin betol vet tu kan, susah nak jumpa yg macam tu

ery D cat said...

naz: alhamdulillah...skang dh kurang mengeownyer rupanya nak digosok2 smpai tertidur..ermm ngadulah tu sakit...tian...makin manja..

MM: hehehe betul..ery xsangka..baik sgt doktor tu..moga2 murah rezeki dia sentiasa..alhamdulillah...rezeki tam2 ery tu

Lara sushi said...

alolololo manja nye atam mengadu yeee...sambil kepak2 tangan mengadu...comel!

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert