Pages

Tuesday, December 11, 2012

~sekodeng~(1)





Salam kwn2 meow
(=’v’=)

Di waktu tengah hari yg agak sunyi sepi…tetiba terdgr sayup2 suara….menyanyi2..wah...riang tuuu..

'...Seiring dan sejalan
Seindah bunga di taman
Bak burung nan megah
Kanda kupuja
Bahagia kita berdua...'

Errrr..sapa nyanyi? Dah lama tak sekodeng…hikhik…
Makin dekat makin jelas suara nyanyian sepasang kekasih tu…aku fikir…:P



ni kucing2 liar yg baru dtg di kwsn tmpat ery bekerja...sesambil tu bg mereka makanan sekadar yg termampu...terbaru ada anak kucing berbulu lebat anggaran umur dlm 3bulan..ntah mn dtgnyer...tapi ery belum dpt nak pegang atau bermesra alam dgnnyer...nantilah di entri baru ery akan update tntang dia...nampak trauma sgt dgn tempat baru, nampak cantik..mgkin di buang...entahlah...apa2pun selamat dtg ke tmpat ni, insyaallah rezeki masih lg ery mampu berkongsi...


erydcat:
dgn kesihatan yg tidak menentu,
moga kamu2 si anak2 bulus baik kat rumah dan diluar doakan kesihatan bie baik2 shj...
supaya kita boleh berkongsi2 rezeki yg ada walaupun x seberapa...

7 comments:

Iela Lullaby said...

Smge di limpah rzeki utk ery dan ank2 bulus tu..

ery D cat said...

IL: tima kasih...:D kamu juga...

UniMeOw said...

haha...klasiknya lagu...ery ajar la lagu baru2 sikit kat dyekor..haippp...

ery D cat said...

UM: entahlah tak tau kenapa beliau2 yg ery jmpa ni ske lagu klasik...ery xajor...hihihi...

joijoi80 said...

hahahahha...amekkaw..........potong stim btul

Lara sushi said...

hamboiiii..laguuu tak hengat tau!kiki

semoga ery cepat sihat ye..insyaAllah deme semua akan mendoakan..aamiiinnn....

http://wonderfurrworld.blogspot.com/ said...

x pasal2 kantoii..hehehe

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert