Pages

Sunday, December 23, 2012

~berkhatan~


salam kwn2 meow...
(='v'=)


jd telah didesak beberapa kali oleh anak2 bulus yg lain, ery pun amek keputusan menghantar acham secepat mgkin...hihihi sebelum xmas ni...nyinyi, ari dan chemot juga turut menjadi mangsa serangan acham...tp sib bek semuanya garang2 jd lom lah terjadi apa2 lg hihihi...

mandul dh ko acham...tglkan semalaman supaya mamai2 dia kurang dan dpt rehat..ti kat rumah takut yg lain2 menganggu..kasilah dia rehat secukupnya...erm dh dewasa anak bie ni dah...:D

hntar hari sabtu...ahad ambil..kata doktor xmau makan...tak taulah..tp gtulah acham..dia akan makan selepas anak2 bulus lain makan...sbb kalau dia makan sekali dgn mereka2 kat rumah tu..nanti dia kena cepuk..tian, jd kena bg makan dia jauh2 sket...si uning selalu kejar dia...biasalah acham...mereka2 tu eksen...tp bie syg sama rata semuanya...

hehehe...skang acham ok dah..cm yg lain ada yg lari2 tgk dia..bau lain dh kot..dan spt biasa kalau yg ery hntar g cunat ni...sebelum tu tak manja...balik tu akan manja lebih2 ngn ery...sm spt memet...acham pun dh terlebih manja...semalam nak tidur ngn ery je...nmpaknya kena kongsi lah ngn uncle memet tidur ngn bie..:D

erydcat:
fuh....lega
1 perkara...

7 comments:

m4rilyn said...

beza seminggu dengan Panda.
dia pun dah dewasa

Lara sushi said...

wahhhh dah masuk jawi jugak la ni..

hehe leh geng dengan cetehhh.. =))

Sharz said...

yeay dah anta sunat!! :D

http://wonderfurrworld.blogspot.com/ said...

lepas cunat, kene buat majlis doa selamat plak..hehehhe

meowwmania said...

alhamdulillah dah selamat

hud aikara said...

comel sangat-sangat si acham ni..hencem gitu...saya pon dua tiga bulan lagi nak hantar si kechik..hehehe

ery D cat said...

hehehe...

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert