Pages

Wednesday, April 24, 2013

~update tentang memet takleh yak~


*NOTA PENTING: JIKA ANDA BARU NAK MAKAN ATAU TENGAH LAYAN SUAP MAKANAN KE DALAM MULUT ANDA, SILA JGN BACA ENTRI NI..TGU SEHINGGA 3 JAM BERIKUTNYA BARU BACA..saya tak bertanggungjawab diats kegelian anda..hikhikhik :P


Salam kwn2 meow
(='v'=)

ohooooo, kini baru ku tau pasai pa memet ku yg cekonon2 encem tu xleh yak..dlm erti kata len SEMBELIT...

selepas 2 3 4 hari beri makan ubat dan cuba cara kenkwn len untuk mengatasi masalah sembelit si memet, akhirnya keluar gak lah seketui...hikhik..TETAPI beserta plastik!

ceh! br ku tau..nak mrh xleh..plastik tu korang tau plastik aper? haaa sila lihat gmbar di bawah...

aku pinjam kat tenet sat...
haaa menatang ni lah yg memet agak gemar...aku rs aku tak sepah2kan...bila aku dah buang bulu2 yg terlekat di baju selalunya aku buang lam plastik sampah...ikat pehtu aku sesambil turun nak ke kereta, tiap2 pg g kerja akan buang smpah..

kemungkinan memet terjumpa di mana2 yg aku tak nampak kot...tetapi sekali pandang memang benda alah ni kalau kita buang selapis itulah yg dok bergulung-gulung ngn najis dia yg seketui tu...patutlah teran2 tak keluar..dh plastik mn nak hadam...memet...memet..kenapa lah kau anak oiiiii!

nak mrh mmg xleh la kan sayang lg dia xsihat...tp mmg memet ada hobi yg pelik tp aku pasti anak2 bulus korang pun kdg2 ske kan plastik2 yg ada pelekat2 mereka mudah teruja..(ke memet je)

dh asyik dok pantau je tmpat dia yak (memet ada tmpat yak yg xleh dikongsi dgn anak bulus yg len, dia xsuke berkongsi hehehe) pg td lg lah sy plak yak teruja...sbb memet dh yak sesempurna kucing2 yg lain...smbil tu aku sibuk la ckp kat dia..'len kali makanlah gebor (selimut) ke...bantal ke..tv ke yer..'

wajah memet setelah insafff...:P
erydcat:
alhamdulillah...sihat dh memet..:)



8 comments:

Lara sushi said...

memet dah leh yak?wahhh ery baut cemana?meh la share...

Naz said...

laa..itu puncanya..apa la Memet ni..

♚ wonderFURRworld ♚ said...

laaaaaaaaaaaaa...memet..ohh memet....sbb pastik tu rupanya..adoihhhh

Iela Lullaby said...

Hohoh Si Along Cik iela suka mkn plastik jgk...pastu ngn getah pasar tuh..haiihh puas sorok...dpt jgk jmpe...huhuhh

Hud Aikara said...

hishhh memang betulkan Ery, diorang ni sukaaaa sangat plastik! kat rumah ada sekor yang degil ya amat! Si Leo bila berak je kuar plastik. Kaler merah pulak tuh! grrrrr

Semoga si memet tak buat lagi...jangan nakal2 tau memet nanti sakit lagi..

ery D cat said...

ls: nak lebih detail lara leh tnya tatak gthans..dia yg ngajor nih hehhee..:)

naz: gtulah anak bertuah...mcm tak cukup makan aku tgk gemuk je...smpai plastik pun nak ngap!

FUR: memet + plastik = SEMBELIT...ish3x

Iela: haa sm lah tu..bahaya...lebih baik iela letak tgi2 sket..kesian tgk diorg ni sakit tp degil nak gak makan yg itu..

Hud: bebaik..kdg2 kita tak perasan kan...erm...memet plastik yg warna merah tu dia tak makan dia ske yg ada gam...mcm stiker ke..grrr geram betul..tetapi kenkwn hati2lah anak2 bulus ni ske bt kita jiwa kacau..huhuhuhu...bahaya plastik untuk diorg...

meowwmania said...

hohh met! tak cukup makan keeee hehehe...jgn buat lagi tau!!

ery D cat said...

MM: itulah...mcm xcukup makan..tgk badan mcm tak percaya tak cukup makan..ni terlebih makan sbnrnyer..ish3x

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert