Pages

Sunday, April 3, 2011

Pagi yang Indah

salam dan selamat pg pd sume.
hari ni nak update lg blog aku yg dah bersawang kerawang bagai ni ha...
terlalu bz gamaknyer tu yg xde ms..kerja,tucing2..ehem2..hahaha..byk benda nak di pikirkan...
tgk theme blog aku ni kdg2 aku perasan gak..korang perasan x???nama ERY THE CAT tp theme ada dinasour...ish kaler oyen plak tuh..ke aku yg x kenai kucing ngn dinasour?hihihihihi..sengal sejenak...
tp apa2pun mmg aku ske theme ni...xkiralah janji comei..jgn melanggar apa2 yg bertentangan sudey...ehhhh ke aku yg mcm dinasour tuh...hihihihi..xkisahlah...kan..kan..kan...
pg ni selsema sikit..dr semalam lg sbnryer..tp pelik cuaca panas aku leh selsema plak...
aku kena kerja dan melalui hari2 yg indah di pagi hari Isnin ini...

rupa aku kunun2 ngah senyum..tomei kew???hahahaha











0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert