Pages

Saturday, April 23, 2011

Dear Abuser: What if u were the Cat???

Pagi  ni g opis lg...ahad org len ngah bersenang lenang..hihihi aku pun bersenang lenang gak ar nih..masyukkkk..hahaha (sedapkan hati) ats rs tanggungjwb mengejar dateline jd kn la bertanggung jwb sket ngn keje...hepi2..haha..ni hr aku rs nak upload pic ni yg dulu pnh aku bt journal kat tmpat lain..ni pun aku pinjam pic dr mr google...original aku x tau sp tp aku rs nak sharing pd semua yg sygkan kucing..mgkin korank pnh tgk atau lom jd aku upload je la.


korang ada rs apa bila tgk pic kat ats ni..klu korang x rs aper2 tu mmg korang xde perasaan la...mama tucing ni pun ada perasaan sedih tgk anak2 dia dah dibunuh...baby kecik tu apa tau???kan? sedih tgk pic ni..tgk muka mama dia pun tau betapa sedih dia pgl2 anak2 dia..aih emo plak aku ms menaip nih hish!


ni pun satu lg hal yg ntah hape dipikiran dia bila tgk anak2 kucing tuh...dia ganggu ke?xkan...dia beri ancaman ke?xjugak kan? mmg cite ni dah berlalu tp bg yg sygkan binatang2 ni msh geram x sudah2...aku pun geram je tgk video nih..sumpah klu aku lalu time dia ngah wat gtu...mmg xpasal2 aku ketuk dia ngn payung pastu terupload kat youtube plak...adeh...ti jd xberperikemanusiaan plak..cukup2lah dia xberperikebinatangan..eh btl ke aku tulis nih?..apa2pun klu tensen xperlulah lepas kat binatang2 ni yer...gaduh ngn mak ayah ke...gaduh ngn boipren ke...gadoh ngn cleaner ke..toksah2 la lepas kat makhluk yg lemah...cr lah yg sama kuat ngn anda...


...'aku jugak ada hati..
nak di belai nak di syg...
cuma yg korang nmpak dlm binatang mmg xde manusia..
tp dlm manusia ada byk perangai cam binatang.....'

1 comments:

Ms J said...

video dah tengok kat FB..
tapi tak pernah tengok gambar ni. :(
Terus menitik air mata...

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert