Pages

Thursday, April 28, 2011

ku menunggu

Salam meow kat semua yg sudi jenguk2 blog nih...xdela byk sgt kisah kucing tp akan cuba nak bt lg byk cita kucing..kdg2 ms x mengizinkan...seronok tgk blog yg lain meriah!!!meriah ngn kerenah anak2 tucen diorg...urm klulah si memet, chemot, buboo, tamtam dan uning reti berbloging ni musti di carinyer teman serata dunia..haha..xdpt nak bygkan..

si katik cb usha2 aku ada pegang makanan atau x..ish3x

semalam pokcik guard bgtau, kebetulan aku agak lewat lik keje...tepat2 kul 9 mlm  pokcik guard tu kata si katik ngn si putih (entry sebelum ni dah aku bt ms tu kasi makan kat tmpat parking) siap nyorok dan menunggu bwh kete aku..hish3x...sabar menunggu aku lik sbb teringatlah tu biskut2 smart heart yg aku kasi. Cedap tentulah depa tgu..urm..sbnrnyer terlupa kebetulan plak mmg keje byk bukan sj je nak lari2kan diri..aku lik lam 10mlm, tian kan siap tgu kita g tau je time2 bila kt lik plak tu..tau plak tu kete aku yg mn satu...urm..peminat misteri nih..hahaha...hr ni aku g keje lg sekali aku lupa...ternmpak si katik ni haaa dia tgu smpai gni nengok aku mcm x puas ht ngapa semalam xde kasi dia biskot! tu mata dia lam pic tu ngh tgk kuih currypuff yg aku mam pg td...ni klu aku bg dia xmo mam pon...usha lebih...apa lah yg dia cakap lam ati tu ekk..


eryDcat:
sory ler..bukan sengaja..
lupa ler~~~

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert