Pages

Tuesday, January 18, 2011

Janji ku padamu...

Ewah...tajuk xbleh blah...hihihi...cite sal janji ni aku teringat ada satu cite tentang janji tuan kepada anjing nya bernama 'Sock'..mgkin ada yg pnh tgk..tajuk cite tu >10 Promises to My Dog (Inu to Watashi no 10 no Yakusoku)< tp aku kan ada kucing je..so ni lebih kurang la kira haiwan peliharaan...aku ske cite tu..yg plg xleh trima bila dah last2 anjing tu nak pergi aku rs nak nanes lak..adeh~ ilang kemachoan aku hahahaha...tp sapa2 yg ada bela binatang peliharaan klu tgk cite ni mmg sedih la...teringat time marah2 kucing aku...rs mcm sayu jer...adeh...

ni la cover depan dvd tu.

pandai la pengarah dia bikin cite ni buat org sayu jer lebih...tp mmg best. Yang xde perasaan dan xske kucing tu toksah2 la nak nengok2 cite ni atau g beli kat kedai dvdnya..korang xretinya dan xpahamnya perasaan org yg membela haiwan peliharaan ni (emo plak aku )..ni kira aku plak la berangan2 nak buat janji kat kucing2 aku..bwh ni list yg mak tuan anjing ni tulis supaya jaga anjing tu elok2...

1) Listen patiently to what I have to say.
2) Trust me, for I am always on your side.
3) Play with me a lot.
4) Don’t forget that I have feelings too.
5) Let’s never fight, ‘Cause someday, I’ll be big enough to win.
6) If I don’t obey you, I have a good reason.
7) You have school, and friends. But as for me, I only have you.
8) Stay my best friend even when I’m old.
9) I’ll only live about ten years, so let’s make every moment count.
10) I’ll never forget our life together. So when my time comes, please be by my side.

tu je la untuk hari ni...nak siapkan keje kasi hbs untuk hr ni sbb esok dah cuti...Thaipusam...kasi clear!!!
untuk kucing2 aku...abie sayang korang sume...

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert