Pages

Monday, January 24, 2011

Bahagia

hr ni menulis lg...aku ada terbaca yg seekor kucing yg sht dan debab aka gemuk...seekor kucing yg bahagia...erm...btl la tu kowt...byk2 tips aku baca kucing2 yg dipelihara ni pun ada perasaan gak...bila dia senang hati..bahagia la tu..dia akan bertubuh sht dan berbadan debab hahahaha mcm aku hihihihihi...berbalik pd kucing aku..nmpaknya kucing2 aku semua bahagia...Memet pun bila timbang dah 7kg...kwn2 dtg kata anak2 dia pun berat dan besar2...tp aku tgk kucing aku tu kecik je..mcm kucing len gak..tp bila dibawa ke vet..tgk kucing2 org len mmg leh beza...diorg mmg besar...sbnryer aku sndiri pun x tau baka aper diorg tu...bg mkn pun mcm kucing2 len..biskut dia dan kdg2 diberi makanan lam tin...kira makan special la tu..adakah obes???hahhaahha biarlah ya janji depa2 tu semua sht...syg korang...

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert