Pages

Sunday, March 17, 2013

~Selamat Hari Jadi Mot~


Salam kwn2 meow,

dulu, masa bie jmpa mot, sgt comot...jd bie beri nama chemot...

chemot tak berapa nak cun sbb berbau mcm duk dlm tong ikan...mandi 2 3 kali dh..tapi bau susah nak hilang...

dah mandi 2 3 4 5 hari baru la ada rhopa kucing...hihihi...pandai amek hati bie...
chemot kaki pendek..lompat2 dh mcm arnab hehehe..
 
makin lama chemot makin membesar...

 bulu gugur plak..bwk g vet..doc kata benda biasa, sbb anak kucing mmg akan keguguran bulu..

 lama2 memet yg dulunya takut2 nak berkwn ngn chemot dh berani dtg dekat2...mgkin memet dh jatuh cinta dgn chemot..kalau tak duk ats peti es je dia..hihi

 chemot pun makin lama makin dewasa...

dah mula cintan cintun dgn memet (yelah dua ekor je waktu tu hehehe xbyk pilihan hahahaha)

cintan punya cinta akhirnya memet dan chemot pun kahwin hihihihi...:P

lalu mot pun berbadan 4 hihihi...

nak beranak pun nak dekat2 ngn memet..ngadessss..

maka lahirlah putera2 yg hyper aktif sebagai tanda cinta kasih memet dan chemot..auwww!
anak2 chemot iaitu abu, tamtam dan uning..

bila anak2 dh membesar leh la mot jaga badan balik...hihihi...muka pun muka ibu2 kan..:P
chemot mmg sntiasa serius...xleh org pegang atau dukung...chemot memang tak suka, dia akan geget...dia nak manja dia sendiri yg dtg kat kita...tapi bie tau chemot akan dtg tium2 bie je..org len dia xbuat...sbb tu kdg2 bie pun lemas bila chemot dtg tium2 mulut..dah la mulut chemot bau tuna hekhekhek..ucukla..:P


genap 5 tahun bersama bie...semoga kamu sihat2 selalu ya...

sayang kat CHEMOT ketat2!





erydcat:
jgn memilih bila melihat kucing untuk dijaga,
kdg2 yg buruk huduh ms kita jmpa tu lah 
yg paling senang nak jaga dan pandai dgr kata...

dijaga dgn penuh ksh syg hasilnya kita sndiri pun tau mcmana..




11 comments:

meowwmania said...

aaaa...comelnya chemot masa kecik geram tgk!

yer moga chemot sihat sihat selalu, amin...

Iela Lullaby said...

insyaAllah...mge di berikan kesihatan yg baik utk kedua2nyer skali..amin

joijoi80 said...

mixed ke chemot tuh.. bulu sikit punya kembang

ery D cat said...

MM: cumel rs nak picit kan hehehe...

Iela: Amin...tima kasih...:)

Joi: rasanya kot..sbb jumpa pun dia sekor2 berkeliaran ms tlg member pindah...buruk huduh waktu tu hehehehe..:)dah besar baru nmpak dia berbulu panjang...

m4rilyn said...

ala Mot..rupawan kamu

happy birthday cayang

ery D cat said...

marie: tq auntie...:D

Sharz said...

alhamdulillah panjang umur chemot..

betul kata ery tak semestinya yang comot tu tak baik kan..kdg2 bile kite bela kucing yg macam ni rasa sayang lebih sbb kite jaga macam anak sendiri..

happy birthday chemot!!!! :)

ery D cat said...

Sharz: tq auntie sharz, a'ah bie tayang2 chemot lebih dr laki chemot si memet hehehe..:P

http://wonderfurrworld.blogspot.com/ said...

Alhamdulillah....semoga chemot terus sihat walafiat & dipanjangkan umo..

chumel jer muka dia..terserlah keibuan dia..hehehe

UniMeOw said...

xsgka dlu mot mcm 2...btuah la dy jmp ery...:)

hbday mot..

Mama Tatami said...

happy belated birthday che mot...comel sungguh kamu. smg pnjg umur murah rezki dan sihat selalu

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert