Pages

Monday, March 11, 2013

~hai cume! ~


Salam kwn2 meow
(='v'=)

seperti yg korang tau, puteh telah di adopt oleh rakan fb, dah masuk 3 mgu dah...alhamdulillah...dgr kata tidur ngn Ummi  kwan tu..yelah..ibu memang kena geng ngan ibu...:)

dia ada kirimkan gmbar kat fb, yg terbaru gmbr last tu...

lam kete masa hari pertama dia bwak lik ke kg..
 
 
ngengadanyerssss tidur di riba..ceh!
 
dah smpai rumah..(tidur ngn Ummi cik hani...ngadanyersss)

anak2 dia memang xdpt cari...sehinggalah mgu lepas, ery terjumpa seekor budak kecik, dahlah seiras Puteh...memang sahlah anak dia...tapi dah bgtau Hani dh sbb dh janji nak bagi dia jika terjumpa anak puteh yg masih ada...sbb hr tu xjmpa..betul2 xade...mmg selalu gak cari2..tapi dia kecik kan mn ler nmpak menyorok..itupun ternampak dia ikut seekor kucing jantan..pandai plak dtg kemari...

baik mcm si puteh..makan minum tidur...manja sgt...kecik2 dah pndai amek hati...:D

sementara ni ery jaga sebelum minggu depan mummy barunya dtg amek...xpela...bermesra sekejap pun xpe...dr kamu duk kat longkang...janji tetap ditepati...nak bagi mak dgn anaknyer sekali..sbr yer ti kamu jmpa mak kamu Puteh juga nanti..:)

video


erydcat:
budak ni ske tgk tv..:)

5 comments:

Rosmawati Yusof said...

Alah2, tiutnyer ia... Alhamdulillah, ketemu kembali ngan ibunya...

meowwmania said...

hehe...tergelak dgn gelagat budak kecit tu

alhamdulillah..terima kasih ery prihatin pada mereka ni :)

Iela Lullaby said...

yeayyyy happy ending..heheh alhamdulillah smua di permudahkan... :)

ery D cat said...

kak kim: ye kak...sy risau gak sbb last ms byk jmpa anak2 dia yg dh mati digeget kucing jantan liar(sbb katik kan dh tak ada jd byk kucing jantan len berkeliaran kat kwsn ni) ada sorang pekerja myanmar bgtau ery dia nmpak puteh bwk anak dia ikut tgkap masuk ke bhgian stor ke kilang sebelah...sib bek kenal gak bebudak kilang sebelah..minta tlg carikan sesama tp tak nmpak...dh buntu...pastu tgk putih mcm rilek je xde anak..ingat dh xselamat dah..tp panjang umur sikecik ni...pastu dh bgtau yg adopt mak dia..mgu depan br dia lik kg br leh bwk si kecik ni...

ery D cat said...

MM: budak kecik tu tomei, pandai amek hati...sama2 Lin..kita sama2 prihatin terhadap stray cat ni..itu je mampu tolong..:)

Iela: itulah..alhamdulillah...:)

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert