Pages

Sunday, February 24, 2013

~ hobinya mengechot!!! ~


Salam kwn2 meow
(='v'=)

NINI atau panggilan manja nya NYINYI ada hobi 'mengechot!' hehehe itu ayat bikin sendiri, bermaksud hisap nenen kat tapak kaki hahaha...
mgkin xhbs putus susu lagi gamaknyer jd nyinyi ni ske hisap tapak kaki sendiri,
sampai lehla air liur memenuhi tepi2 mulut dan tapak kaki dia tu..kalau wangi takpe hahaha...
ske kacau dia kalau dia sedang mengechot tu...

jeling2 kita la dia...marah diganggu..
dibawah ni video dia sedang mengechot...bunyi kuat giler hahaha...layannn~

video



erydcat:
mcm2 hobi beliau2 ni..

11 comments:

Iela Lullaby said...

cm ank bulus sy yg lme...dh arwah pn..

tp dia mengoncoi dgn kain tk kisah ape je kain yg dia jmpe..hehhe

UniMeOw said...

aik...pelik gak..uni xnah ada kucg tabiat cmnie..hik3...

meowwmania said...

isap tapak kaki hehe...first time tgk

ery D cat said...

Iela: ye ke...xpelah rindu tgk nyinyi ekk...sib bek nyinyi tak hisap2 kain kalau tak hbs towel ery hehehe

unimeow: ery pun pestime..:)

MM: kan...mgkin org len dh biasa..

m4rilyn said...

manyak syiokkkk oooooooooooo

http://wonderfurrworld.blogspot.com/ said...

sedap kot perisa kuku kaki dia tuu..

tu yg dinamakan sedap sampai menghisap kaki... hahahaha

ery D cat said...

marie: syiokkkk hehehe

wfw: perisa kaki kan sedap..erk!

NoRHaNa CorNER said...

rsnyer mesti x putus susu lg..mcm kat umah ni si NG..dlu buat gak pantang jumpa kain abis di nenennye lps tu syp kejap..br2 ni tgh guna laptop d p nenen lengan baju kita hehehe...

ery D cat said...

hana: abislah...lengan baju pun jadi hihihi

Shaz Alina said...

aaaaa... antu nenennnn.... agagaga

ery D cat said...

Shaz: manyak plak hantu nenen kat umah ery tu kan hehehehe

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert