Pages

Wednesday, June 13, 2012

~terseksa jiwa raga~


Salam kwn2 meow
(='v'=)

bila cuti ke duk rumah lepak2 ngn anak2 bulus mcm2 drama diorg ni buat...sekarang acham la kaki buli lam rumah ni...nasib baiklah abang2, uncle dan auntie dia jns bukan kaki pukul wlupun kdg2 menguji kesabaran...tp selalu kesian kat buboo...acham bestpren dia tp acham ske buli dia...tp buboo mmg abg yg baik dan penyabar...

sebenarnya ni yg korang tgk gmbar..tp kalau tgk video di bwh memang dh tau lah pasal apa acham geget2 buboo tu...layan k..hikhik


dah tau kan kenapa dan siapa punya angkara..hikhikhik..:P






erydcat:
apa2pun kerenah anak2
bt kita geli hati...:D

13 comments:

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ said...

Dari kunyah abg buboo baik acam p kunyah lemak bie..ahahahahahaha...

p/s: cantik tabby acam.. :D

Ms J said...

-_-'' Cian buboo tawwww.....

joijoi80 said...

ahahhaa...pedajal buboo yek...

m4rilyn said...

wahhh ada bantal dolek yang ade lef2 gittew. sungguh feminin la Bie :p

ery D cat said...

mya: hikhik..acham takut ngn aku la...:P tabby acham mcm rimau kan..

ms j: tu lah buboo tu penyabar betul..:P

joijoi: dia mmg xleh tgk buboo senang sket..

marie: auwww u jgnlah tegur lef2 i tu...hikhik

meowwmania said...

ahahahahahaaah....dasar batu api betul lah aby kamu tu Buboo tak pasal2 Buboo jd mangsa hakhak~

ery D cat said...

MM: hahahaha ske kan ngusik diorg tu...hikhik

hud aikara said...

ohh TIDAKKK!!!! Buboo telah di fitnahhh!!! hahahahaaha...

ery D cat said...

HA: hehehehe..tian buboo kan..:P

GtHans said...

hampeh punya Maktok..ahaha ;p

UniMeOw said...

dah agak dah..!!!mst ery nye keja!! >_<

ery D cat said...

gthans: hahahaha bukan slh ery lah..hahaha..

unimeow: ery budak baik mn de bt benda2 gni..hikhik..:P

Zul n Azizi Boarding Pets said...

Assalamualaikum,

kami ada buat segmen untuk sicomel...jomlah join ye...
http://mylovely-cats.blogspot.com/2012/06/segmen-makanan-sihat-anak-bulusku.html

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert