Pages

Thursday, June 28, 2012

~4hr pergi sekolah~


Salam kwn2 meow...
(='v'=)
mcm dh lama je sepi dr bt entri hikhik...bukan sesaja...kdg2 ada benda len yg perlu di dahulukan...:) hnya sempat jenguk2 blog kenkwn2...

4hr lepas pergi ke sekolah semula...:P sesaja la, tajamkan apa yg dh tumpul...sekurang2nya ilmu kan...tp kira ok lah 4 hr lari dr tmpat keje jap..rs mcm hidupku terus berubah..hahaha...hr ni dtg keje rs mcm org baru plak..auwwww....baru 4 hr tgl..keje yg tgu sepanjang keretapi..:P kepala dh mula berdenyut2...oh...aku dh berjumpa semula dgn rakan karibku...STRESSSSSSS namanya..huhuhu~...

si puteh mcm biasa berlari2 anak melihat aku dtg...dan benda pertama org sebut kat aku ialah...'kesian kucing ko, kurus xde sp bg makan,  hr2 tgu...sib baik pakcik guard tolong bg sket makanan...' huhuu sedih pula....bukan sj2 tp ada hal xdpt lalu disini...

bila berada di sekolah, dgn suasana sibuk, dpt gak aku lihat kucing jalanan...tp yg aku pelik kucing2 kat area ctu semuanya berlari pecut..susah aku nak tgk yg jalan pelan2...br lah aku tau senang mereka nak melintas jln...:) memang pecut giler2...regangan badan mereka melampau2...hikhik...mereka dh biasa agaknya ngn suasana begini...kereta laju2...xpelah janji mereka tau jaga diri...
v
v
v
v
v
v
cikgu tnya nama....

errrr xpaham sgt ler...leh terangkan lagi sket...:P

rehat jap...smbil tgk org lalu lalang...laalalalaaaaa~

skodeng student kelas sebelah...pewitttt...hikhik

gosip2 sket...ngata cikgu..hikhik...


serius berpikir bila kena bt latihan...urmmmm.....fokus...fokus...


yeay!!!


bubui kwn2..ti kita jmpa lagi.....

erydcat:
auntie guard kat sana
baik sgt...:D


4 comments:

m4rilyn said...

senget

Ms J said...

amboi... ery pegi skolah ke... pergi ngurats?!?!?!
hehehe... larikkk...

GtHans said...

mujur lulus gak..ekeke ;p

ery D cat said...

marie: :P

ms j: dua2 sekali..ngeee~

gthans: tatak..biasalah ery kan..xkisah bagaimana prosesnyer janji resultnya sama dan berjaya hikhikhik...:P

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert