Pages

Monday, October 17, 2011

sinar harapan buat bobby :)


Salam kawan-kawan..
 
akhirnya ery dh lakukan apa yg patut buat bobby yg dulu selalu ditgl2kan...skang dia berada di rumah Papa Hero...kata PH dan isterinya nanti dia tolong crkan bobby tuan baru...:) alhamdulillah...terbela juga nasib bobby...:)
(entri ni terlalu byk gambar...tgu smpai semua gmbr reload k)
br je amek bobby, letak dulu lam carrier..sbb nak mandikan dia wangi2 sebelum ke umah PH ( tgk btl2 mata bobby, mcm sedih kan... )
memet sntiasa menemani member dia ni...tu bobby ngh keringkan badan..
bobby ngah tejuk...prrr...prrrr...hihihi (jgn sedih bobby insyallah ada yg sudi nanti)
sesi perkenalan ngn tamtam..adeh!!! dia sembur plak..cb lah bersalam2an sket..hehehe..anak2 ni kan..ish!
bobby tatot trs menyuruk bwh sofa..si chemot plak mrh kan dia..tian la dia..ish korang ni kan..amboi chemot...xmesra lansung! mcm cantik la sgt muka tu bt gtu..
 adeh! marah lg...udah2 la tu...malu aih..
chemot...bebaik ngn kwn yer..:)

On the way ke umah PH
bobby menjenguk ke luar tingkap..spt melihat sinar harapan yg baru untuk dia..(sayu ler tgk pic ni)
dh smpai umah PH , MH plak ngh sesi perkenalan ngn memet..urm tapi xleh kuarkan...memet ngah sembur2 MH tu.. ish ni lg sorang..memalukan la..xleh bwk majlis..
ramainya yg ske kat bobby...kan..ramai kawan kan.. :) (tahan sebak nih)
Hero @ Iyo dh muncul menyambut tetamu..
tapi...
Iyo rs mcm ada sorang lg...tp iyo msh cari2...mn yer...
iyo msh xnmpak memet lg..hihihi..iyo tu...tu..ats sofa...
haaaaa dh jumpa....tgk tu lam beg tu memet punyalah eksen...lnsung x ramah...nak sembur je kerjanya..adeh!!! malu betol la..ish!
ni sesi suai kenal ke hape ke aku x taulah...mgkin ngh tnya nama kot..hehehe
iyo ngah rilek2 dh start menyandar2 kat aku dh...cm gmbr dia ngah garu2 lutut aku menandakan selamat dtg aku x dpt amek..leka sgh aku tgk ketabahan iyo ni dan kesungguhan PH menjaganya..
hehehe iyo...jelir sket...:P
PH masih berusaha nak pegang memet..urm memet ni nak marah je la...cb la ramah sket..tp PH bg blackwood mkn gak pastu leh nak cakar2 PH balik..ish2x...rezeki xleh tolak yer memet..hihihi
pas mam yer anak2 ni...wah..Iyo rileks...:) kepsi (kanan) slu nak bergmbr, montel (pakai stocking) berdesup2 lari...:)
antara anak2 bulus PH dan MH yg xsht..tp masih gembira ngn kasih syg..:)
PH start bersmbang2 ngn bobby...bobby jgn risau..PH dan MH penyayang..dgr kata mereka tau..kwn pun ramai ni...
adeh la....masih lg mengamuk ke memet? ish3x...udah2 la tu...MH kat belakang dh tensen tgk memet gni..
aku ngn kembar PH dan MH bt hal, sajer ngusik anak2 bulus ni hehehe....masuk nak..masuk..hikhikhik :P
bobby mcm anak raja ko naik ats tga ekk...dlm tipon MH kata..bobby titon lam bilik anak2 kembar PH dan MH...wah...seronot yer bobby alhamdulillah...

terima kasih pd Papa Hero dan Mama Hero krn sudi menjaga bobby sementara waktu dan mencari tuan baru untuk bobby...terima kasih byk2..hanya Allah S.W.T shj yg mampu membls segala kebaikan PH dan MH terhadap meow2 ni..bersyukur sbb sy masih jmpa lg insan mcm korang berdua...:) terima kasih....


erydcat:
bobby.......ti pnjang umur...kt jmpa lg yer..
(mlm td nak tutup pintu tertinjau2 pastu br teringat yg bobby di rumah PH...
aih aku ni pun..rindu ke? tuan dia rindu dia x tu?)
(ery menitik air mata sedih krn tau bobby sedih berpisah ngn tuan dia
dan menitik airmata gembira krn nasib bobby terbela...)

7 comments:

meowwmania said...

smoga Bobby mendapat tuan baru yg sudi memberi kasih syg padanya, amin..

ery D cat said...

MM: yer sm2 la berdoa untuk kebaikan bobby...

Ms J said...

alhamdulillah... 'sihat' jugak si Bobby tu ye? :D

Rosmawati Yusof said...

Mudah2an, Booby beroleh tempat yg paling bahagia... amin...

=*_*=Phat Cat with Phat Lady said...

hemskem nyer Bobby..semoga Bobby bahagia & jumpa tuan baru & dpt kasih sayang yg melimpah ruah..hehe

Mama Tatami said...

salam ery...akak ada tgk bobby kat umah PH.memang sgt comel n manja...kalo dekat, sanggup jer nak amik dia sebab warna oren:) kecian ngan bobby...nanti akak uploah gambar akak amik ngan bobby k

ery D cat said...

wahhhh best2...jmpa bobby yer...hehehe kt je x berkesempatan nak jmpa ye kak...insyallah ti pnjang umur leh la berjmpa..hihi

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert