Pages

Monday, September 3, 2012

~Nano dan Apin~


Salam kwn2 meow
(='v'=)

masih ingat ngan budak ucuk 2 ekor nih?
nano muka memang selalu tersenyum..hihi..:)

mereka ni adik beradik nini dan ari...anak2 puteh yg aku bawak balik jaga sementara..disebabkan keadaan mereka waktu tu xberapa sihat...dgn mata tertutup rapat, tidur di bawah tangga dan byk lori keluar masuk...

alhamdulillah xberapa lama selepas itu kawan sekerja nak cari anak kucing untuk anak dia...yang dijaga nenek di kampungnya antara gapi serendah..selain bobby yg dijaga baik oleh uncle angah, biarlah mereka berdua ni menjadi kali ini bersama keluarga baru...

memang niat nak ke sana jenguk2 mereka...bukan takut xdijaga tapi..kdg2 rindu tu ada..:D.. kazen pun rindu sgt ngn nano sbb nano rapat dgn dia..:) 15 minit dh smpai...aku betul2 masa nak g tu terpikir agaknya anak fara memang rapat sgt ngn meow2 ni..yelah dulu mula2 pun mmg fara nak cari anak kucing untuk anak dia...tapi bila sampai sana..aku silap...hehehe nampak gayanya nano dan apin ni kemanjaan nenek dan adik fara...:P
muka buat2 manja..nyampah!
adik fara yg ni lah manjakan sgt si nano...(jeles i) :P
 besar sunguh lah aku tgk mereka ni...nini ngn ari pun xgebu gebas mcm ni...nmpak bahagia kan..:)
tgklah si nano...ekor kembang2...hehehe..rumah ada tanah leh makan2 rumput sket..lari2 naik ats pokok manga nenek..hehehe
ari ni cerdik sgt kata adik fara dan mak fara, pernah dia lari keluar main kejar2 ngn adik fara, xtau mn lobang dia keluar, pastu dduk bwh longkang besar main sorok2...hehe mereka risau byk anjing liar kat situ, tgklah..pagar dh ada...tapi ditambah lagi jaring dibahagian bawah..punyalah risau xmo cucu2 berbulus main keluar kwsn rumah...nilah baru betul terima mereka seadanya..sanggup bt apa je untuk pastikan kebajikan mereka terjaga...

  tgk tu si apin geget je nak keluar..hehehe...nano kata mak fara sgt2 manja..pandai amek hati..apin plak otak tu geliga betul pandai nak buka selak sangkar tu dah..ish3x...:)
video
ni video ms baru2 je sampai..lihatlah..betapa hepynyer keluarga ni bercerita tentang nano dan apin..aku dgr dan tgk pun hepy..sampailah ms balik tu sungguh xde rasa menyesal, sedih atau apa2 bagi nano dan apin kat famili ni..yg ada rasa hepy sgt..mereka bahagia dan diterima..itu je yang aku minta setiap kali cari tuan baru untuk anak2 kucing yang aku jumpa spt 3'c dan yatimah, bukan minta duit sebagai balasan, bukan minta nama nak tunjuk baik..tapi terima mereka seadanya sebahagian dari famili..bersyukur sgt...

lepas makan bihun goreng xpress yg mak fara masak, sedap sgh lah..hehehe..aku pun gerak balik..memang famili fara mesra walaupun baru kali pertama jumpa...kata mak fara lagi..datanglah dekat je rumah..ada2 ms datang lagi..insyaAllah..
v
v
v
v
v
v
v
nini ngan ari ni kecik je aku tgk..hehehe...tapi apa2pun bersyukur mereka adik beradik sihat2...

terima ksih pd keluarga fara menjadikan nano dan apin sebahagian dari familinya dan ery doakan semoga fara dan keluarga dilimpahi rezeki dan dipermudahkan segala2nya...
 
erydcat:
tidur pun
leh senyum hikhik..

6 comments:

Rosmawati Yusof said...

Alhamdulillah, suker sgt tgk kehidupan mereka skrg...

UniMeOw said...

errr cane bezakan nano ngn apin??sama je..

ery D cat said...

Unimeow:nano kaler gelap sikit apin terang..lebih kaler perang2..tapi kalau kat luar tgk pun dh leh beza mana satu..:) dlm gmbar mcm serupa..

Sharz said...

nano tu macam moja kite la... =)

Lara sushi said...

comel..hi...silent reader je..baru berani nak join komen otai2 ni.. =)

ery D cat said...

Lara Sushi: welcome2...:)

Post a Comment

 

Copyright © eRy D cAt. Template created by Volverene from Templates Block
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert